Camping Adria

Camping Adria
6,5

7 tips over Camping Adria

Vanja, 3-8-2015
Lipizaner stoeterij voor de paardenliefhebbers. De grotten van Škocjan en de daarbij behorende wandelroutes in de natuur. En dan nog tal van andere dingen die we niet gezien hebben.
Mariska, 6-8-2014
Neem een plek aan zee, mooi.
Lisa, 9-9-2013
De grotten van Postonja worden overal aangegeven, maar zijn ook echt leuk. Wel koud!

We hebben een aantal aanbieders voor Adria voor je op een rij gezet:

Henry, 4-10-2012
De stadjes Koper, Izola en Piran zijn erg leuk omte bezoeken. Oude italiaanse invloeden bepalen het straatbeeld. Vooral Piran met zijn Piazza Tartini (beroemde violist in de 17e en 18e eeuw) is een absolute aanrader. Verder is een bezoek aan Hrastovlje de moeite waard. Een klein dorp en de kerk van de Heilige Drieëenheid die in de 15e eeuw met fresco's beschilderd is. Een zeer beroemd tafereel is: "le Dance Macabre" van de schilder Janez de Kasta (geschilderd van 1492-1498). Raadpleeg Wikipedia.
bartsch, 9-7-2012
Dorpje zelf niet veel te doen. Maar 10 min. met de auto zit je in Koper. Super lief dorpje. Waar grote boten vertrekken en haven mijninziens niet storend. Heerlijk ij(trouwens ook op de camping). En prima voordelig eten in koper. Triest is vlak bij. Lubjana ook de moeten waard. Mijn inziens prijs verhouding tot wat de camping bied. Prima
corina, 9-4-2012
Pizza's eten bij San Nicolo in Ankaran

gerard en truus, 27-3-2011
een bezoek Piran en Izola is zeker de moeite waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Adria voor je op een rij gezet: