Camping Adria

Camping Adria
6,4

Camping Adria (Slovenië) ligt vlakbij de grens met Italië. Het toiletgebouw is erg schoon en het zwembad is groot. Wel moet je betalen voor een ligbedje. De camping heeft een restaurant met uitzicht op zee en ligt op loopafstand van een kiezelstrand. Ga zeker eens kijken bij de grotten van Postojna. Een andere tip is het Italiaanse Triëst.

76 reviews over Camping Adria in het Nederlands

Leuke vakantie

Astrid Rentink,
8-9-2018

Geboekt bij touroperator. Later reviews gaan lezen, ik dacht oh wat heb ik gedaan. Het veldje met touroperator-tenten was erg gezellig, geen last van de vaste gasten. maar ik zou er ook niet gelukkig van worden als ik tussen de vaste gasten zou staan met mijn tentje. Vooraan de camping zijn wel prima kampeerplekken Toilet gebouw erg schoon, heb ze meerdere keren per dag zien schoonmaken. Jammer dat er geen strand is, alleen maar een kade of kiezels. De haven van Koper kan je zien en horen vanaf de camping, ik vond dit niet storend

Gereisd met partner in september 2018

Geen 4 sterren waardig

Eline,
10-8-2018

We hebben voor deze camping gekozen, omdat deze op de route terug richting Nederland lag, maar gezien de matige recensies verwachtten we niet al te veel. Plekken op de camping zijn allemaal wel vrij klein en onduidelijk van elkaar gescheiden. Er bleken bij het inchecken onvoldoende bandjes te zijn (?!), waardoor we er maar 1 kregen en dus niet tegelijkertijd konden douchen en bij het zwembad iedere keer uitleg moesten geven. Ligbed bij zwembad 4 euro per dag en parasol 3 euro. Badmeester vrij streng, aardig personeel. Sanitair verouderd, weinig douches en er werd te weinig schoongemaakt. Camping heeft oa een restaurant en winkeltje, maar hier (bijna) geen gebruik van gemaakt. Vrij veel toezichthouders op de camping. Meeste mensen staan vrij kort op de camping, wordt meer gebruikt voor de doorreis. Weinig te doen in omgeving. Op zich prima camping als je er niet te veel van verwacht, maar geen 4 sterren waardig.

Gereisd met partner in juli 2018

Eigenlijk een.meevaller

Rudi,
22-7-2018

De zoon had een sportkamp in Koper. Dus wij op zoek naar een camping in de buurt. Afgaande op de reviews hadden we vooraf onze twijfels. Daar aangekomen werden we achteraan op een weide gezet. Alleen de koeien ontbraken. Wel hadden we de weide voor ons alleen. Voor de rest viel de camping goed mee. Het zwembad is wat verouderd maar vrij proper. Wel jammer van het zoutwater. De zee is ok...maar kijk wel naar 1 kant. Als je links kijkt zie je de haven...tankers inclusief. De eetgelegenheden zijn prima en...betaalbaar. Een aanrader is het restaurant aan zee. Het winkeltje is netjes en het broodnodige is aanwezig. Het sanitair is oud maar wel vrij netjes. Dus... eigenlijk was deze camping een meevaller.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima camping

Jenny,
28-6-2018

Camping is prima, mooie duurdere plaatsen zijn te krap voor een grote camper, dus meer vooraan bij receptie een grote plaats gevonden. Sanitair is schoon, maar verouderd, bandje om water te krijgen met douchen is erg onhandig! Aan zee kun je heerlijk in een grote bar, met lekkere stoelen genieten van de ondergaande zon. Drankjes spotgoedkoop, bakker, winkel en restaurant op loopafstand. Koper op fietsafstand, over fietspaden!

Gereisd met partner in juni 2018

Prijs-prestatieverhouding zeer slecht.

Ellen,
9-6-2018

De staanplaatsen zijn erg krap, tenten en caravans enorm dicht op elkaar. De mooiere plaatsen aan zee kosten extra. Het sanitair is gedateerd en niet goed onderhouden. Wel fijn is dat er veel bomen staan, daardoor (meestal) voldoende schaduw.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima!

Miriam,
22-5-2018

Leuke camping, ook voor de wat oudere kinderen. Wat ik dan weer jammer vond is dat we ondanks de Acsi-kaart wel wat extra's moesten betalen en ik daardoor het overnachten op de camping wel wat duur vond. Zeker omdat het zwembad ook nog niet open was. Maar in de zee zwemmen was heerlijk :-) Ideaal uitgangspunt om op de fiets Koper te verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

voor herhaling vatbaar maar niet bij hittegolf

paul en nelly,
2-2-2018

een echte camping aan de kust op fietsafstand van italie ,alles bij de hand ,receptie zeer behulpzaam ; sanitair werd meerdere keren per dag gepoetst dus in orde .zwembad ok . ik kan niets nedatief zeggen . zeuren kan altijd.restaurants waren ok .

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch, alles wat je wenst is er aanwezig

Warmoes Simonne,
8-10-2017

Ideaal gelegen om Slovenië te bezoeken. Eveneens kun je Trieste in Italië bezoeken op een half uur gelegen op 6 km van een gezellig stadje Koper Verder op de camping een groot zwembad naast de zee, een pizzeria, self service, restaurant winkel zelfs een welness. Echter zwemmen in zee minder leuk door al het groen dat er komt aandrijven.Wel goed bewaakt gans de dag is er controle

Gereisd met partner in juli 2017

Eenvoudige camping direct aan Sloveense kust

van Vliet,
26-9-2017

Grote camping aan de Sloveense kust. Bijna de helft van de plaatsen zijn vaste plekken (Slovenen en Italianen) met afgewisseld enkele toeristische plekken. De vaste plekken bevinden zich allemaal vooraan bij de zee. Bij de ingang zijn er ca. 100 vooral toeristisch plekken. Om bij de zee te komen moet je door een aantal lanen lopen met de vaste plekken en deze zijn vaak door de weeks vrij verlaten. Kan me voorstellen als je tussen deze vaste plekken staat, dat dit niet heel erg gezellig en sfeervol is. Het is beter om op het veld bij de receptie te staan, al heb je daar weer niet het gevoel dat je aan de kust zit. Ga echter niet te dicht bij de springkussens staan, dan sta je in de zomer de hele dag in de herrie van die apparaten. Zijn diverse toiletgebouwen die goed worden schoon gehouden. Er is een restaurant, bar, winkeltje en zwembad. Niet een echt strand, maar betonblokken, echter dat hoort bij dit deel van de kust. Vanaf strand heb je links uitzicht op de haven en industrie van Koper maar rechts wel mooie baai (gewoon niet naar links kijken). Vlak voor de camping is een klein winkelcentrum met bakker, supermarkt, restaurantjes, pinautomaat. In de september waren de campingplekken echt heel erg slecht, eigenlijk een grote modderboel, zeker toen het 2 dagen lang ging stortregenen. Zelf grind rondom de watertappunten weg moeten halen om de kampeerplek begaanbaar te houden. Plaatsen zijn slecht onderhouden.Let op als plek hebt langs de diepe afwateringsgeulen. Diverse mensen hebben al met hun band van auto/caravan/camper vastgezeten. Rijdt altijd een beetje schuin hierover met een redelijk vaartje. Camping is prima om de Sloveense kust en achterland te ontdekken. Kunt ook uitstapjes maken naar Italie. Voor EUR 1,50 heb je een week lang wifi op je plek . Camping mist een beetje sfeer maar faciliteiten zijn verder prima in orde. Is ook de enige goede camping aan de Sloveense kust. Eten in restaurant was helaas niet goed. Pizza was meer een kaasbom dan dat het iets met pizza te maken had.

Gereisd alleenreizend in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

rustige eenvoudige camping aan zee

Wenoslee,
1-9-2017

Plaatsen dicht bij water klein en volgepakt verder van het water ruimere rustige plekken

Gereisd met partner in augustus 2017

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd

• Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Adria in Ankaran, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Adria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.