Ankaran

Reviews over Ankaran

Gezellig klein, knus.

Miriam,
    26-5-2018

Heel klein dorp met een paar leuke terrasjes en Restaurants. Er was op het moment van ons verblijf een korenfestival. Dus super druk en gezellig. Vanuit de Camping heel makkelijk te berijken. Bakker, Supermarkt en de post. Dat was het hele dorp!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

heerlijke vakantie gehad

erna_hoefsmit,
    3-8-2013

wij (twee gezinnen) zijn van 15 t/m 30 juli op camping Adria geweest.We hadden twee tenten gehuurd. Bij aankomst zijn we zeer vriendelijk ontvangen door Derk die ons onze plaatsen liet zien. Zeer ruime plekken op een soort veldje. Op het middenterrein werd gevolleybald en gebadmintond. Dit was erg gezellig. Sanitair werd heel goed schoongemaakt. Complimenten voor de schoonmaaksters. De troep die er soms ligt wordt door mensen zelf achtergelaten. Voor tieners is er niet heel veel te doen maar onze kinderen (18 en 19) gingen naar een bar net buiten de camping en hebben zich prima vermaakt. In Koper heb je een groot winkelcentrum en ook een Lidl. De natuur is ook erg mooi. Je kunt er mooie wandel en fietstochten maken.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Huurtent lag direct aan "doorgaande weg" op de camping

Irma,
    25-10-2006

Huurtent lag direct aan "doorgaande weg" op de camping. Vooral Slowenen kennen begrip max. 10 km/uur niet. Bij regen snel wateroverlast (ook in de tent). Zwemmen in zee nagenoeg niet mogelijk, zwembad combinatie zout water/chloor en verbod op allerlei dingen (duiken, springen, overgooien, borstcrawl, etc.) We hebben onze vakantie hier wel uitgezeten, maar het is geen echte aanrader. Dan liever 40 km. verder rijden naar Kroatie of naar een Sloveense camping die niet aan de kust ligt (valse verwachtingen!). Vanuit Restaurant leuk uitzicht bij avond, overdag uitzicht duidelijk minder (grote haven van waaruit auto´s verwscheept worden).

Gereisd familie in augustus 2005
Ankaran scoort een 6,3 uit 10, op basis van 18 reviews