Hotel Value Balestier

We hebben een aantal aanbieders voor Value Balestier voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Value Balestier in het Nederlands

Goed Hotel

Irene
9-12-2014

Prima Hotel om in te verblijven, maar het ligt wel een eindje uit het echte centrum. Wel goede prijs/kwaliteit verhouding. Nette kamers voor een goedkope prijs. Wel jammer dat onze kamer geen raam had dan voel je je toch wel een beetje opgesloten, maar gelukkig ben je grotendeels op pad;)

Gereisd Met partner in november 2014

Goede prijs/kwaliteit

Sander
26-4-2012

Nette kamers voor een lage prijs, alleen zonder raam. Buiten het centrum, maar alle voorzieningen in de straat. Metrostation was net iets te ver lopen (15-20 min). Geen ontbijt.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Value Balestier in Singapore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Value Balestier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.