Hotel Traders Singapore

HotelWeer vandaag33°27°
Hotel Traders Singapore
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Traders Singapore voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Traders Singapore in het Nederlands

Anders

Goede ligging

govaert tania
1-6-2010

Verblijf van 7 dagen, deels werkvakantie/ontspanning. Prima meer zakelijk hotel, zeer goede middenklasser. Kamers vrij duister en met een kinderbed erbij te klein.

Netjes en voorzien van het nodige comfort. Restaurant en ontbijtbuffet zeer goed en uitgebreid. Grootste pluspunt ideale ligging.

2007

Ik zat eerst in het Rasa Sentosa van dezelfde keten Shangri-La, maar moet 1 dag ergens anders slapen. Zodoende kwam ik bij Traders. Net hotel. Indrukwekkende entree. Mooi opgezet en goed gelegen (Orchard op loopafstand).

Kamers wat klein en benauwd (in vergelijking tot Rasa Sentosa) voor de prijs. Ontbijt is erg goed, maar lunch bij het zwembad was slecht als je niet van het lokale eten houdt.

2005

Wij hebben het Traders als stopover hotel gekozen en de prijs/kwaliteit verhouding is prima. Dicht bij Orchard Road en tegenover het hotel een klein shopping centrum. De badkamer iets aan de krappe kant maar goed te doen. Lobby ook wat klein. Heerlijk zwembad!

Ligging dicht bij Orchart Road

Gerard Markerink
28-11-2005

Ligging dicht bij Orchart Road. Hoge kwaliteit en relatief bescheiden prijs. Kleinschalig terwijl alle faciliteiten hoogstaand zijn.Practisch en geen dikdoenerij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Traders Singapore in Singapore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Traders Singapore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.