Hotel The Singapore Resort & Spa Sentosa, Managed by Accor

Hotel The Singapore Resort & Spa Sentosa, Managed by Accor
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor The Singapore Resort & Spa Sentosa, Managed by Accor voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel The Singapore Resort & Spa Sentosa, Managed by Accor

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Underbart hotell!

otto
4-10-2010

Underbart hotell som känns som en verklig resort! ingår ett bra gym och stor pool som är lugn och skön.. inte långt att gå ner till stranden om man nu vill det. Annars har hotellet en buss som går rakt in till stan helt gratis med! Lite jobbigt att de ber om deposition förre man ens har handlat nåt på hotellet eller nåt.

Deilig parkanlegg

5star
19-7-2009

Sentosa Sesort & Spa har en fantastisk beliggenhet i et stort parkanlegg. Gratis Shuttlebuss inn til sentrum tar ca 20 min. En av de beste restaurantene i byen "The Cliff" ligger her. Brukes mye til konferanser, og dermed er det nesten ingen ved det store bassenget på dagtid. Trapper ned til strand. Her får man både nærheten til byen -og et deilig hotell i grønne og fredelige omgivelser. (Du bør ikke være redd for påfugler....)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Singapore Resort & Spa Sentosa, Managed by Accor in Singapore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Singapore Resort & Spa Sentosa, Managed by Accor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Singapore Resort & Spa Sentosa, Managed by Accor scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Acties

Acties voor Hotel The Singapore Resort & Spa Sentosa, Managed by Accor