Singapore Flyer

9Fenomenaal

• 9Joannes Hetem01-12-2018

Geniet van eten, uitzicht en ontspanning

Wij zijn met luchvaartmaatschappij middels een Stopover een week lang in Singapore geweest. Het voordeel van deze Stopover is dat je veel kortingen krijgt dan wel gratis toegang krijgt voor verschillende attracties. Zo kregen wij korting op ons hotelverblijf en was er gratis toegang op bijvoorbeeld Singapore Flyer, Gardens by the Bay, de dierentuin (helaas niet de nightsafari, wel doen!) en musea. De stad is schoon, je voelt je daar veilig, zeer veel keus in restaurants en zeer veel te zien. Vooral ‘s-avonds is het er bijzonder mooi waar je getracteerd wordt op verschillende lichtshow. Een echte aanrader!!!

Gereisd met partner in november 2018

• 10Thomas11-04-2015

Supercool!

supercool om in een rondraaiende Singapore Flyer te zitten!

Gereisd met vrienden in december 2014

• 9Rene10-02-2015

The London Eye is er niks bij.

Enorm reuzenrad wat een half uur duurt om 1 rondje rond te gaan.

Gereisd met vrienden in februari 2015

• 9Irene09-12-2014

Leuk!

Wij gingen 's avonds en wauw wat een mooie uitzicht over de stad met al die lichtjes echt een aanrader!

Gereisd met partner in november 2014

• 10Erik29-08-2014

Gaaf uitzicht

Entree 33 dollar. Ik vond het elke cent waar heel mooi uitzicht over Singapore. Echter hebben we dit overdag gedaan. Waarschijnlijk zal het 's-avonds nog mooier zijn met alle lichtjes. Toen we daar geweest zijn waren ze het F1 circuit aan het opbouwen voor de race. Als je geluk hebt kun je beneden nog even over de baan lopen wat we gedaan hebben.

Zakelijk gereisd in augustus 2014

• 8Ron17-03-2014

Super reuzenrad

Geniet van het schitterende uitzicht. Met je instap kaart van Singapore airlines krijg je korting

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 8Phuong12-06-2013

Flyer

Een leuke manier om van het uitzicht te genieten.

Gereisd met partner in januari 2013

• 8lommen18-05-2013

Een 360graden adembenemend uitzicht

De Flyer geeft een indrukwekkend beeld van Singapore en de grote haven. De attractie duurt +/- 30 minuten en in de directe omgeving (zelfde gebouw) bevinden zich eetgelegenheden, terrasjes, excursiemogelijkheden etc.

mei 2013

• 10bremerseefahrer06-04-2013

Ein Riesenrad mit Panoramablick für eine Runde

So ein großes Riesenrad hatten wir auch noch nicht bestiegen. Wir mußten anstehen, der Andrang ist hier wohl beständig groß. Die großen runden Glaskabinen+die riesige Stahlkonstruktion gewegte sich ganz langsam, es dauerte wohl 30 min. bis wir einmal rum waren+wieder aussteigen mußten. Aber der Ausblick über die ganze Stadt+das angrenzende Meer mit den vielen vor Anker liegenden Schiffen war gewaltig. Als wir ganz oben waren, waren wir fast auf der gleichen Höhe wie das Schiff vom Marina Sands Hotel. Diese gewaltige Hotelkonstruktion in unmittelbarer Nähe mit ihren 3 Säulen auf dem das Schiff mit ihrem Schwimmbad ruht, ist wohl einmalig, die ursprünglich geplante Besichtigung haben wir uns fürs nächste Mal aufgehoben. Die unzähligen Schiffe vor Anker haben mich an meinen letzten Besuch 1968 erinnert, da lagen wir auch 3 Tage am Hacken. Singapur machte von oben einen sagenhaften Eindruck, dieser kleine Staat hat in den letzten 40 Jahren Gewaltiges geschaffen-Sehenswert!!!

Gereisd met partner in maart 2013

• 8k_louws19-11-2012