Hotel Royal Peacock

Hotel Royal Peacock

1 review over Hotel Royal Peacock in het Nederlands

2004

Leuk, klein hotel in de chinese wijk

Henk Verpoorten
5-7-2004

Leuk, klein hotel in de chinese wijk. Kamers mooi, maar wel èrg klein. Ontbijt is saai, weinig keuze. Personeel, zoals overal in Singapore, niet erg vriendelijk, nogal ontoeschietelijk.

Gereisd Anders in juli 2004

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Overige servicesKluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Peacock in Singapore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Peacock zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.