8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Phoenix Singapore voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Phoenix Singapore in het Nederlands

Goed hotel voor korte tijd

Greet en Tinus Schouten , 17-6-2010

Het Phoenix Hotel ligt aan het Orchard Road waar je eindeloos kunt sjoppen ,dus voor de vrouwen het einde !!

Erg leuk hotel tijdens onze stopover naar Nieuw-Zeeland

Michel & Debby, 15-1-2005

Erg leuk hotel tijdens onze stopover naar Nieuw-Zeeland. Ligt aan de drukste straat van Singapore. Onze kamer was erg mooi en ruim, incl.PC met internet en lag bijna op de bovenste verdieping en gaf een prachtig uitzicht over Singapore. Onbijt was prima. Personeel heel behulpzaam en vriendelijk.

Zeker een aanrader.

Een hotel wat direkt aan de drukste winkelstraat van en de

Fred en Trudie Versfeld, 13-6-2004

Een hotel wat direkt aan de drukste winkelstraat van Singapore (Orchard street)ligt en bij de ingang van de metro. Het hotel heeft de receptie op de begane grond echter de kamers beginnen op etage 7. Het ziet er allemaal wel mooi uit maar de kamers zijn klein en niet gezellig. Wij hadden geen bad. Maarja, je bent natuurlijk grotendeels op stap. Het ontbijt was prima en voldoende. Ook was de gastvrijheid erg groot. Er is een koffer bewaarservice en als je nadat je hebt uitgecheckt jezelf nog de hele dag moet verpozen kun je als service in het hotel nog even douchen voordat je naar het vliegveld gaat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Phoenix Singapore in Singapore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Phoenix Singapore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Phoenix Singapore scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.