Hotel Parkroyal On Kitchener Road ehem. New Park

Hotel Parkroyal On Kitchener Road ehem. New Park

8.3Fantastisch

Singapore, Singapore, Singapore

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Parkroyal On Kitchener Road ehem. New Park voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

8 reviews over Hotel Parkroyal On Kitchener Road ehem. New Park

• 9Mariska13-09-2013

Super hotel!

Het hotel is schoon en de kamers zijn erg goed. Het personeel is erg vriendelijk en denken met je mee. Tegenover het hotel ligt een grote shoppingmall, waar je ook kunt eten. Omgeving is erg veilig en je kunt in de avond veilig over straat

Gereisd met partner in september 2013

• 9Dhr. J.E.M.09-08-2011

Prima hotel voor paar dagen

Eerste kennismaking met een hotel in Azië en moet zeggen dat dat zeer goed bevallen is. Een en al luxe! De ligging is op zich prima om lopend te gaan shoppen. De Indiase wijk erom heen is erg druk, en gezellig als je het niet erg vind vnl. mannen tegen te komen die je wel erg aan kunnen zitten staren. Eten in het hotel was prima evenals de kamers.

Gereisd met vrienden in juli 1995

• 10Richard en Cobi29-09-2010

Uitstekend hotel !

Uitstekend hotel met prima eten en een uitmuntende service !!Tegenover hotel is de metro. Groot zwembad, goede fitness,schoon en verzorgd.

Gereisd met partner in september 2010

• 7jpm11-04-2010

aardig

aardig hotel een stukje buiten het centrum met een geweldig zwembad op het dak. maar dat is goed te bereiken via de metro of per taxi. wij kregen dit hotel 3 dagen gratis bij het ticket van singapore airlines naar maleisie.

Gereisd met vrienden in september 1998

• 7Fam. Veltkamp16-11-2009

Prima hotel

Prima hotel. Strak, design. Gewoon goed, niet meer en niet minder.

Zakelijk gereisd in januari 2008

• 8Ewoud en Monique29-09-2007

Het hotel was perfect, eten erg goed. service was ook goed. Alleen de ligging vonden wij tegen vallen. Het ligt in de Indiase buurt, en wij vinden dit nogal verpauperd eruit zien. Wij vonden het erg vies. We kwamen vanuit een rondreis door Indonesië en dan kom je daar terecht. Mensen vonden we niet vriendelijk en ook Singapore zelf straalt voor ons gevoel niets uit. Dus qua hotel prima maar Singapore hoeft niet meer voor ons.....

Gereisd met partner in september 2007

• 8snackers-j13-03-2006

centraal gelegen in de Indaiase wijk,groot hotel met 21 verdiepingen en ruime schone kamers, met grote badkamers. ruime keuze bij het gevarieerde ontbijtbuffet. Op de 19 e verdieping is een check in balie met lounge erg gezellig. op de 6e verd een goede fitnissruimte met grandioos zwembad.

Echt een anrader

Gereisd in maart 2006

• 8Remco Blaas24-04-2005

Bezocht dit hotel in Mei 2004. Aan het einde van de vakantie stortte ik me in de luxe. Het is een prachtig hotel. Erg westers. De kamer viel tegen. De kamer zelf was prachtig, ruim en van alles voorzien, maar we hadden een pietlullerig raampje. Gemiste kans. Service was prima, aardig personeel dat gelijk klaarstaat. Ontbijt was zeer gevarieerd, dus altijd lekker. Maar dan ook heel lekker. Het hotel ligt in de Little India wijk. Wat ook zorgt dat er veel Indiase gasten in het hotel rondlopen, erg leuk. Verder heel goed bereikbaar. Pak de metro en wel altijd even 1x overstappen om in het stadshart te belanden. Over de prijs-kwaliteit kan ik weinig zeggen. Het is er erg duur. Een groot en mooi en luxe hotel, maar de grootte maakt het toch ook kil.

Gereisd in april 2005

1 tip over Hotel Parkroyal On Kitchener Road ehem. New Park

• Mariska, 13-09-2013 Rapporteren

Lichtshow bij marina bay en de shopping malls aan orchard road. Het is een geweldige stad!

0 vragen over Hotel Parkroyal On Kitchener Road ehem. New Park

Hotel Parkroyal On Kitchener Road ehem. New Park info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages