Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag32°27°

11 reviews over Hotel Marina Mandarin in het Nederlands

Heerlijk en sfeervol hotel

Marlijn
29-5-2013

Ik was in Singapore voor een zakenreis. In dit hotel kon ik echt relaxen. Er was een heerlijk zwembad, een gezellige bar en toprestaurants! De prijs was ook redelijk. Als je meer in de buurt wilt zitten van Orchard Road, zou ik hier niet gaan zitten. Maar als je het niet erg vind een taxi te nemen om met de metro te gaan is het prima te doen. Zelf moest ik in de marina zijn de hele week, dus voor mij was de locatie perfect!

Gereisd Zakelijk in december 2012

Goed, centraal gelegen hotel

Niels
27-6-2012

Wij vonden dit hotel een zeer goede ligging hebben. Veel bezienswaardigheden op loopafstand en anders de metro die schuin onder het hotel zit. Het hotel ziet er zelf indrukwekkend uit van binnen met de grote open lobby. hierin ligt ook wel het enige nadeel: het geluid hoor je ook in de kamer van beneden af aan. De service bij inchecken ook erg goed, direct (kostenloos) een kamer beschikbaar ondanks vroege aankomst. De kamer (op de 19e verdieping) was verder van alle gemakken voorzien en zag er goed uit. Door de hoge ligging ook een mooi uitzicht over de stad. Zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel luidruchtige lobby

Carolin & Edwin
26-5-2011

Het is een prima hotel welk goed centraal ligt. We zaten in een kamer op de 12e verdieping. Een prima kamer. Het enige nadeel aan het hotel was de centrale lobby. Als daar iets gebeurde wat iets geluid maakt dan hoor je dat ook in je kamer. Geen ontbijt genoten in het hotel, dus daar valt weinig over te zeggen. Prima zwembad om even af te koelen. Singapore is een leuke stad die zeker een paar dagje bezocht kan worden.

Gereisd Met partner in Fri Apr 29 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lokatie, lokatie, lokatie!!

Mariska
14-7-2010

De ligging van het hotel is zeer centraal in de Marina Bay.Het hotel is qua inrichting (lobby!) prachtig en de kamers zeer verzorgd. De service is goed.Het winkelcentrum onder het hotel is prima; direct toegankelijk vanaf een vierde verdieping van het hotel, om te voorzien in de shopaholics. Zowel daar als in Suntec City Mall zijn foodcourts waar je heerlijk kunt eten voor weinig geld. Een aanrader voor iedereen die van plan is om Singapore te bezoeken. We hebben een heerlijke tijd gehad in deze leuke stad!

Gereisd Met partner in juli 2010

Goede uitvalsbasis voor Surprising Singapore

B. de Keijzer
14-10-2009

Dit fraaie 4-sterren complex is goed gelegen, heeft uitstraling en is een prima plek om te verblijven voor een verblijf in Singapore. Goed ontbijt wat past bij de 4-sterren kwaliteit, nette kamers en lekker zwembad. Leuk aspect zijn de vogelgeluiden door het complex, afkomstig van een aantal vogels die in de ochtend op de (open) 5e verdieping in kooitjes hangen.

Gereisd Met partner in Fri Oct 09 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel!

manders.carijn
13-7-2009

Hotel is prima en voorzien van alle faciliteiten, uitgebreid ontbijtbuffet, goede service, vriendelijk personeel, locatie prima, hotel verbonden (binnendoor) aan groot winkelcentrum we vonden de kamer betrekkelijk sober vergeleken bij de uitstraling van het hotel.

Gereisd Met partner in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig LEading Hotel of the World

Petra Barendse
31-3-2009

IS 5 sterren de luxe! Geweldig hotel, bijzonder sfeervol en uitstekend gelegen. Als je met Singapore airlines vliegt boek dan via het SIA stopover programma, vele malen goedkoper en heel veel extra's zoals transfer van airport. Eten in het hotel is geweldig, echter in vergelijk met de stad prijzig te noemen, voor NL begrippen nog steeds goedkoop. Echt een aanrader ! Singapore zelf is een heerlijke stad om een aantal dagen door te brengen, schoon, vriendelijk, uitstekend shoppen, overheerlijk eten en heel veel te zien.

Gereisd Met partner in januari 2009
2008

Een aanrader!

S.M. Rademaker
29-11-2008

Onze aankomst beloofde al veel goeds: we kregen de door ons verzochte rookvrije kamer op een lage verdieping en konden bovendien al om 8 uur 's ochtends inchecken. Heerlijk om na een lange vlucht meteen even naar bed te kunnen. Onze standaardkamer was ruim en keurig schoon, de lobby is prachtig en de service is werkelijk uitstekend. Ook wij vonden de ligging van het hotel perfect. Makkelijk te lopen naar China Town, Little India, etc. Wij vonden Singapore een geweldig leuke, schone en veilige stad en kiezen een volgende keer zeker weer voor dit hotel.

Gereisd Met partner in november 2008

Prachtig gelegen hotel met een fantastische lobby

Brian en Marielle
18-11-2008

Nog nooit zo'n schitterend hotel gezien van binnen. Als het ware is het hotel om de lobby heen gebouwd. Je moet het zien om te ervaren. Kamers zijn prima met mooi zwembad en geweldig uitzicht op de stad! Locatie is super centraal, gelegen boven een winkelcentrum.

Gereisd Met partner in november 2008

Perfect hotel om Signapore vanuit te verkennen

Maarten Touw
5-8-2008

Perfect hotel. De ligging is super, aan een kant het opera gebouw aan de waterkant met iets verderop de bekende waterspuwende leeuwen. Aan de andere kant direct grenzend aan het centrum met de bekende Orchid-Road op 5-10 min lopen. Zwembad is heerlijk eveneens het (buffet) onbijt. Kamers zijn perfect met zeer grote badkamer (aparte douche en bad, dubbele wastafels). Eten in hotel goed, maar Signapore is veel te interessant om in het hotel je lunch en avondeten te genieten. De vele restaurants in de buurt zijn veel gezelliger en eten zeker zo goed. (en goedkoper). Ga zeker eten in een van de vele "Hawker Centers". Signapore is een stad die je gezien moet hebben, en dit hotel is een perfect uitvalsbasis.

Gereisd Met partner in september 2007

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• BalsportenSquash

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marina Mandarin in Singapore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marina Mandarin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.