Hotel Inter-Continental Singapore

HotelWeer vandaag32°26°
Hotel Inter-Continental Singapore
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Inter-Continental Singapore voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Inter-Continental Singapore in het Nederlands

Zakelijk

Wij hebben genoten van het Intercontinental Singapore. Gedurende onze week daar hadden we twee verschillende kamers, een shophouse zonder uitzicht (327) en een gewone met uitzicht (1104). Wij prefereerden de laatste. Als je het je kunt veroorloven betaal dan extra voor de Club Lounge, de service daar is voortreffelijk!!

We werden heerlijk verwend.

Berry van Haaren
26-5-2010

Intercontinental was prime hotel met extreem vriendelijk personeel. Vele restaurants in hotel met uitstekende keukens. Moiie grote kamers met prachtig uitzicht in het centrum en overal vlak bij.

Prima hotel, alerte bediening

vouwwagen
8-5-2010

Prima hotel. Ligt tussen de winkels. Ontbijt zeer goed. Diner hebben we er niet genoten. Bediening aardig en oplettend. Kamers prima "13 in een dozijn".

2008

Bijzonder mooi hotel, vriendelijk personeel en goede prijs kwaliteitverhouding. Vooral de Club Rooms zijn aan te bevelen, met iedere dag High Tea en Happy Hour en een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Het onbijt op de BG in The Olive Tree is beter dan in The Club Lounche.

Het zwembad en de sauna/gym zijn iets onder de maat voor een 5 sterren plus hotel: het water in het zwembad is bijna altijd steenkoud (far beyond "verfrissend") en sinds de bouw van de National Library aan de overkant van Middle Road,is er nog maar weinig privacy rond het zwembad. De restaurants en bars in het hotel zijn echt top.

2007

Geweldig hotel direct verbonden met overdekt winkelcentrum. Goede service en kamers, waarvan enkele toch nog op aardige loopafstand.

In het winkelcentrum kan goede gegeten worden tegen aanzienlijk lagere prijzen.

2006

Super hotel, heerlijk gelegen aan/in overdekt winkelcentrum, maar als je authentiek wilt eten is dat ook om de hoek. Super ontbijt en vriendelijk personeel.Een echte aanrader( wij zijn er met 2 kleine kinderen geweest. Ook dat is heel goed te doen)

2005

Geweldig hotel erg centraal

Daan
17-5-2005

Geweldig hotel erg centraal. hop on hop off bus van Singapore Air stopt 3 min van het hotel. winkel centrum zit aan het hotel vast. heerlijk restaurant. prachtige kamers. vriendlijk personeel. we hadden een vroege vlucht maar konden al in de kamer was echt netjes. We hadden zelfs een memo bij het zwembad ontvangen zodat we niet te laat waren met terug bellen. Echt netjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Inter-Continental Singapore in Singapore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Inter-Continental Singapore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.