Hotel Grand Park Orchard

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Park Orchard voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Grand Park Orchard in het Nederlands

Modern, goed hotel met een uitstekende ligging

Bart-Tanja
21-1-2012

4 nachten in dit hotel verbleven dat vlak bij Orchard street ligt. Het is een modern design hotel met een goed service niveau. Eten is uitgebreid en voor elk wat wils. Alcoholische dranken zijn prijzig! Kamers dik in orde en van alle gemakken voorzien.

Gereisd Zakelijk in januari 2012

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Park Orchard in Singapore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Park Orchard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.