Hotel Grand Mercure Roxy

8.3Fantastisch

Hotel Info

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Mercure Roxy voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Grand Mercure Roxy

• 8Bram13-04-2016

Mooi hotel

uitgebreid ontbijtbuffet. Ruime en schone kamers. Goeie wifi. Mooi zwembad. Enig nadeel is dat de zon snel achter het gebouw zit en er dus niet zo veel zon op het zwembad valt.

Met vrienden

• 9syl03-08-2012

Gunstig gelegen tussen vliegveld en centrum

Het was niet eenvoudig om een betaalbaar hotel met verbindingskamers te vinden in het dure Singapore. Grand Mercure Roxy gaf 50% korting op de 2e kamer, met verbindingsdeur, ideaal voor ons gezin met twee kinderen.We hadden rustige kamers gevraagd, en deze ook gekregen, helemaal aan het einde van de gang, ver van de lift verwijderd. De airport shuttle werkt perfect, we waren in 25 minuten in het hotel. Zeer vriendelijk personeel, prachtig vernieuwd zwembad. Drankjes wel aan de dure kant, zoals overal in Singapore. We kregen een gratis dagkaart voor de funvee hop on hop of bus. Zijn met de taxi naar de opstapplaats voor deze bus gegaan, bij de Singapore flyer, ca. 20 minuten. Na de rondrit met de bus ook nog in de de flyer geweest, aanrader.

Met jonge kinderen

• 8Max13-10-2007

Net terug van weekje Singapore. Gezien de prijs die ik voor het hotel heb betaald, kan ik iedereen dit hotel aanraden. Hotel is op een behoorlijk afstand van de centrum gelegen maar gelukkig heeft Singapore niet de slechtste OV (enkeltje=SGD 1.50pp)(taxi:SGD10). +punt: strand is dichtbij. Tegenover het hotel ligt Parkway parade (Mall). Must-do: voet massage(Wan Yang). In vergelijking met Chinatown (vies) zeker niet goedkoop maar wel de betere (SGD40 vs 10). Hotel:ik kom hier wel weer terug tenzij ik een betere aanbieding vind.

0 tips over Hotel Grand Mercure Roxy

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
      • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats