Hotel Grand Central Singapore

Hotel Grand Central Singapore

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Central Singapore voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Grand Central Singapore in het Nederlands

Smerig hotel, perfecte ligging

M.
25-9-2010

Ik heb 3 overnachtingen gehad in dit hotel. Onbehulpzaam personeel, helft spreekt geen Engels. Er hangt een muffe lucht in de gang en in de hotelkamer. Ook is het meubilair sterk verouderd. Harde bedden en smerig beddengoed. De badkamer kan ook wel een opknapbeurt gebruiken. Ontbijt stelde niks voor. De ontbijtruimte nodigde ook niet bepaald uit. Ligging is wel perfect! Dichtbij Orchard Road. Zwembad was lekker (op het dak).

Niet goed

Fam. Philippen
8-8-2010

Dit hotel moet nodig worden gerenoveerd. Bij binnenkomst ziet het er goed uit, totdat je bij je kamer komt. De kamer is sterk verouderd, op zich nog niet eens echt een probleem, maar het is ook niet schoon. De badkamer is vies en oud. Op de gangen hangen vaak onaangename geuren. Het zwembad ziet er wel goed uit en is ook moderner dan de rest van het hotel. De ontbijtzaal is een grote witte oersaaie zaal waal wel redelijk gegeten kan worden, al is het wel erg gericht op Aziaten (het hotel bestond voor 95% uit mensen van Chinese afkomst) Ligging is perfect, een straat achter de grootste winkelstraat van Singapore, Orchard Road.

Prima hotel, goede ligging

Fam Bakker
11-6-2009

De ligging van dit hotel is echt prima. Vanaf de luchthaven ben je er zo en de ligging in de stad ten opzichte van de grote winkelcentra en het openbaar vervoer is prima. Alle grote bezienswaardigheden zijn op loopafstand.

Het hotel is prima, kamers niet al te groot, maar goed ingericht.

De ligging is perfect

Bianca
19-6-2007

De ligging is perfect. Alles is op loopafstand te bereiken. de kamers waren ok. De toilet en het bad waren schoon.

Het personeel achter de bali waren niet zo klantvriendelijk. Hun engels was ook niet goed.

Voor de eerste keer in Singapore geweest, hadden dit hotel via internet geboekt. De locatie en bereikbaarheid van dit hotel waren uitstekend, echt uitmuntend,1 minuut loopafstand van de Orhard Road. Helaas vond ik de service van het hotel slecht, chagarijnige receptie, kamers waren ok, maar badkamer. toilet waren niet schoon. Hotelkamers zijn niet onderhouden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Central Singapore in Singapore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Central Singapore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Central Singapore scoort een 6 uit 10 op basis van 5 reviews.