Hotel Gallery

HotelWeer vandaag32°26°
Hotel Gallery
8,1

7 reviews over Hotel Gallery in het Nederlands

Goede plek om Singapore te verkennen

Anouk
5-11-2011

1 nacht in dit hotel geslapen.

Kamers zijn erg netjes en schoon.

Ontbijt is in buffetvorm dus voor iedereen is er wel wat te krijgen.

Het hotel ligt dichtbij de rivier en de daaraan liggende restaurants. Het is allemaal op loopafstand.

Goed hotel

Sillie
6-8-2011

Goed Hotel, tijdens rondreis 1 nacht geweest na een lange reis hier heel veel geslapen. Bedden waren prima en ontbijt ook.

Een design hotel

Danny
20-7-2011

Hotel Gallery is een design hotel, dit is wel te merken in de prijs van de overnachting.

De kamers zijn netjes en groot, de badkamer is echter heel klein.

Het hotel ligt dichtbij Robertson Quay aan de Singapore river.

Fantasties Htel

Martin
    26-10-2010

Ligging is prima mooie hotel dichtbij Chinatown en niet ver van Riverpoint het uitgaanscentrum

redlijk stadshotel

Oosterlee
    26-4-2010

Hotel gallery is een redlijk goed stadshotel.

twee nachte geslapen hier, mooie kamers en goede bedden.

bij de receptie zijn ze niet echt snel, we waren om 07.00 uur in de ontbijtzaal om de groep op te wachten en om 09.00 kwam het bericht op de kamer dat de groep gearriveerd was.. tegen die tijd zaten we al in de bus en waren al weer op pad ..

maar verder niets te klagen.

Wij zijn ook in dit design hotel geweest, maar het design viel ons wat tegen. De kamers waren wel super de luxe, maar dat zijn ze in Singapore zo goed als overal en voor deze prijs zeker.

Wij vonden het ontbijt erg tegen vallen Voor dit soort hotels niet echt veel keus, zeker niet voor kinderen en erg "lokaal" Wij hadden de indruk dat het in het hotel veel Singaporeans wwonruimte hadden. Singapore is helemaal mijn stad, maar volgende keer kies ik een ander hotel.

Wie houdt van design moet in dit hotel verblijven. Kamers zijn strak en modern ingericht, van alle gemak voorzien. Licht werkt met bewegingscensors onder het bed. personeel is vriendelijk en nooit opdringerig. Bij het ontbijt stond zelfs echt volkorenbrood. Ook kon er in deze ruimte worden geïnternet op Imac's. Het hotel heeft een zeer populaire nachtclub, met een hip publiek. Prijzen zijn normaal, maar niet echt duur. Kortom echt een aanrader. Kijk op hun website: http://www.galleryhotel.com.sg/

We hebben een aantal aanbieders voor Gallery voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gallery in Singapore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gallery zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gallery scoort een 8.14 uit 10 op basis van 7 reviews.