Hotel Furama Riverfront

Hotel Furama Riverfront

8.5Fantastisch

Singapore, Singapore, Singapore

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Furama Riverfront voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang

10 reviews over Hotel Furama Riverfront

• 8Karin 07-10-2013

Goed hotel met goede ligging!

Ligging van het hotel is goed. Aan een relatief drukke weg, maar hier heb je geen last van. Kamers zijn goed. Bedden zijn hard, echter hier hadden wij geen last van! Op de kamer is alles aanwezig. Alles is ook superschoon. Wordt elke dag schoongemaakt. Zwembad is klein, maar lekker in even in te kunnen na een dag zweten in de stad. Alleen in de ochtend is er zon, omdat het zwembad tussen 2 gebouwen ligt. Eten is goed. Keuze uit buffet en a la carte! Service is erg goed. Ze doen alles voor je!!

Gereisd in september 2013

• 9padijs18-04-2012

Mooi hotel op strategisch punt in Singapore

Het hotel is praktisch en zakelijk ingericht en niet gericht op lang gebruik door toeristen, al kan het wel. Kamers zijn ruim en voorzien van bad, douche en toilet, koelkast en niet onbelangrijk: de airco werkte perfect. Ook kon je op de kamer zelf koffie zettenh. Liften: excellent. Locatie buiten toeristengebied, maar een mall was vlakbij. Personeel bijzonder vriendelijk en klantgericht. Van de restaurants hebben we geen gebruik gemaakt, want de locale eetgelegenheden buiten de deur vonden we leuker en enorm gevarieerd: Japans, Indiaas, Indonesisch, Chinees en ook Europees. Dagelijks werden de kamers goed schoongemaakt en handdoeken werden ook dagelijks verwisseld. Accomodatie was niet speciaal voor kinderen. Het hotel heeft een zwembad met een lekkere temperatuur (niet te fris). Daarvan werd veel gebruiik gemaakt. Hotel is wel een aanrader voor je vergblijf in Singapore.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 8arend01-07-2011

UItstekend hotel op loopafstand van Boat Key

Hotelkamers zeer goed alsmede het eten wat in uitgebreide buffetvorm gepresenteerd wordt. Ook het inpandige Oosterse restaurant heeft een uitstekend buffet.

Zakelijk gereisd in december 2010

• 9Martinus11-06-2010

Prachtige gelegen

wat voor ons erg belangrijk was dat wij vanuit dit hotel overal naar toe komden lopen.

Gereisd met partner in maart 1996

• 10simone brandwijk29-08-2009

gewldig

alles prima in orde. badkamer zeer schoon bedden liggen ook heerlijk. zeer vriendelijk personeel vooral aan de receptie en bij de portiers. hoop hier zeker terug te komen.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 8robn27-07-2009

Prima kwaliteit/prijs met goede service

Prettig hotel met goede service. Let wel op er zijn 2 vleugels. Die schelen in prijs en outfit. Wij hadden een uitstekende prijs maar dus ook de goedkopere vleugel. geen enkel probleem, kamers zijn prettig en schoon. Ontbijt buffet prima, veel keus en tot half 11 steeds nieuwe aanvoer. Bar beneden wordt ook door lokalen bezocht die uitbundig mee doen met de band/zangeres. Heb je op de kamers geen last van, kan wel wat luidruchtig zijn in de bar zelf - maar dan ook gezellig! Service aan de desk en van de portier is uitstekend. Inderdaad op een paar minuten lopen (naar links uit het hotel) een klein supermarktje bij de benzine pomp als je voor weinig blikjes drinken etc wilt hebben. Ook in de buurt prima (en ook nog goedkoop) restaurants. Uitstekende taxi verbinding voor 4 tot 10 Sdollar (afhankelijk verkeer!) naar centrum/Orchard Road, Clarks Quay.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 9corrie v.d.kant23-11-2006

Eind oktober 2006 zijn we onze reis naar Indonesie in dit hotel gestart. Prachtig hotel, prima kamers, heerlijk eten. Alleen jammer dat de band die 's avonds in de lounche speelde erg luidruchtig was waardoor we niet meer met elkaar konden praten.

Gereisd in november 2006

• 8tristan Pico20-06-2006

Bezocht in mei 2006 als reis starter, echt een leuk hotel erg mooie lobby niet te ver van orchard road en sentosa island. Lekker zwembad op de 5e verdieping, mooi ontbijt buffet. Personeel is erg behulpzaam en hebben vaak goedde tips. Tipje: er is een benzine station om de hoek met een soort mini supermarkt. Makkelijk en dichtbij.

Gereisd in juni 2006

• 8E.Buys14-06-2006

Waren een week in dit hotel,met alle tevredenheid. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.Ligt wel wat ver van de Orchard Rd., maar er is op bepaalde tijden een shuttle bus, ook naar China Town.Er is dichtbij een groot winkelcentrum met restaurantjes.Bijzonderheid van de kamer: er is een strijkplank met strijkijzer. Alles heel netjes en schoon. Gaan er volgend jaar zeker weer heen.

Gereisd in juni 2006

1 tip over Hotel Furama Riverfront

• padijs, 18-04-2012 Rapporteren

De beroemde orchideëntuin is een aanrader, evenals het vogelpark waarvand we dachten dat we na twee uur uitgekeken zouden zijn en het er zxeven werden. Een abonnement voor een bus (redelijk goedkoop en non stop rijdend door heel Singapore) is een aanrader: je kunt op- en uitstappen waar je wilt . Maar ook het metronet is goed ontwikkeld. Een rondvaart met een drakenboot was ook leuk om te doen. Een bezoek aan de skytower en Sentosa moet je niet overslaan.

0 vragen over Hotel Furama Riverfront

Hotel Furama Riverfront info

• VerzorgingHalfpension
    • Eten en drinkenLunch
    • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats