5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Fragrance Ruby voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Fragrance Ruby in het Nederlands

2008

Verwacht er niets van dan valt het misschien mee..

Marijke
26-12-2008

Hotel staat in een prostitutie buurt. Snachts veel herrie.Kamers niet schoon.max voor 2 nachten.

Gereisd met partner in december 2008
2007

veel restaurant en winkels in de buurt. Je kunt met de metro naar de centrum heen gaan. Reizen met metro is goedkoper dan met de taxi.

Min puntje de hotel heeft geen restaurant dus geen ontbijt.

Gereisd anders in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fragrance Ruby in Singapore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fragrance Ruby zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.