Hotel Fragrance Ruby

Hotel Fragrance Ruby
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Fragrance Ruby voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Fragrance Ruby in het Nederlands

Anders

2008

Verwacht er niets van dan valt het misschien mee..

Marijke
26-12-2008

Hotel staat in een prostitutie buurt. Snachts veel herrie.Kamers niet schoon.max voor 2 nachten.

2007

veel restaurant en winkels in de buurt

moen
4-5-2007

veel restaurant en winkels in de buurt. Je kunt met de metro naar de centrum heen gaan. Reizen met metro is goedkoper dan met de taxi.

Min puntje de hotel heeft geen restaurant dus geen ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fragrance Ruby in Singapore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fragrance Ruby zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.