Hotel Fragance Joo Chiat

Hotel Fragance Joo Chiat
5,4

Matig

5 reviews over Hotel Fragance Joo Chiat in het Nederlands

Hier ga ik niet meer heen.

Team10MTT
8-7-2010

Tijdens onze studiereis zaten we in dit hotel. Ik vond het op straat vies, er liepen kakkerlakken, er waren weinig faciliteiten in het hotel en in de kamer hadden we geen raam wat heel benauwelijk was.

Geen aanrader!

marielle208
23-6-2010

Tijdens onze studiereis verbleven wij voor 2 nachten in Hotel Fragrance Joo Chiat.

Bij aankomst kregen wij een kamer waar onze koffers niet eens in konden, zo klein! Uiteindelijk een andere kamer (invalide kamer) gekregen, echter kon hier nog geen rolstoel in! Er hing door het hele hotel een muffe geur en het hotel is gelegen in een rooie buurt. Supermarkt, eetgelegenheden en internetcafe in de directe omgeving.

Heel standaard hotel

Robin
23-6-2010

Wij zijn op studiereis geweest naar Singapore en verbleven in dit hotel. Voor een project hebben wij in een duo een aantal 'testjes' gedaan om onder andere de service te testen.

Zo hebben wij gevraagd om een extra deken, maar die kregen wij niet. Geen goede service dus!

Tevens hebben wij gelet op nooduitgangen, deze waren er voldoende.

De kamers waren erg klein, onze koffers pasten er niet eens in. Na dit gemeld te hebben bij de receptie kregen we meteen een nieuwe kamer! Dit was de invalide kamer, een stuk groter, maar naar ons idee niet geschikt voor invaliden.

Het hotel is erg basic en ligt in een soort 'red light district', vandaar dat er ook kamers voor 1 uur te huur zijn. Op een kamer van klasgenoten zijn kakkerlakken aangetroffen, terwijl het op onze kamer er toch redelijk netjes en schoon uit zag.

Erg basic

Team-WatchOut
20-6-2010

Het hotel ligt in een buitenwijk van Singapore, maar het centrum is makkelijk te bereiken met de metro welke op 10 minuten lopen ligt.

De kamers waren klein en donker aangezien er geen raam in zat. Ook hing er daardoor een muffe lucht in het hotel. Er was nauwelijk ruimte om koffers kwijt te kunnen. Als je ging douche was daarna heel de badkamer nat aangezien er geen douchegordijn en douchebak was.

In de directe omgeving zijn wel genoeg restaurantjes, winkeltjes en supermarkten te vinden.

travel_smart
15-6-2010

Het hotel zelf was minder. Kleine kamers, geen ramen en niet schoon.

Behalve dit een goede ligging ten opzichte van het centrum.

De metrohalte is op ca. 10 minuten loopafstand.

Het hotel is gelegen in een buitenwijk en om het hotel heen liggen diverse restaurantjes, winkeltjes en een internetcafé.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fragance Joo Chiat in Singapore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fragance Joo Chiat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fragance Joo Chiat scoort een 5.4 uit 10 op basis van 5 reviews.