Hotel Crowne Plaza Changi Airport

HotelWeer vandaag28°23°
Hotel Crowne Plaza Changi Airport
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza Changi Airport voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Crowne Plaza Changi Airport in het Nederlands

Erg mooi hotel

marcel_vdbrink
19-5-2016

Als je op de airport zelf moet zijn dan is dit de ideale plek. Je loopt zo vanaf de terminal het hotel binnen.

Om naar de stad te gaan kun je de MRT (metro) nemen of een taxi (30 SGD).

Grote kamers, mooie badkamer en prima bed..

Wel prijzig.

Heel goed maar...

corgysen
21-1-2016

Hebben er één nacht geslapen. Heel goed maar eten en drinken zijn belachelijk duur. Je kunt beter met de shuttle naar terminal 1 gaan en daar ontbijten. Scheelt meer dan de helft.

Uitstekend hotel vooral om te overnachten voor een doorvlucht , direkt toegang tot de terminal met alle voorzieningen en restaurants. met een treintje binnen enkele minuten in de andere terminals. Mooie vlindertuin op het vliegveld.Hotel zeer geschikt voor vliegtuigspotters , een deel van de kamers heeft zicht op de start en landingsbanen.

Top

New-Zea
20-10-2010

Luxe kamer, goed geisoleerd. Enkele minuten lopen vanaf de gate. Je krijgt waar voor je geld

Hyper modern Hotel

Hink
1-10-2010

Hyper modern hotel met stijlvolle luxe kamers. Apart zwembad dat niet al te groot is.

We zijn hier slechts 1 dag geweest ivm een vertraging van ons vliegtuig. voor zover we konden beoordelen was de service in orde.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza Changi Airport in Singapore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza Changi Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Crowne Plaza Changi Airport scoort een 8.29 uit 10 op basis van 6 reviews.