7,8

12 reviews over Hotel Albert Court in het Nederlands

Prima hotel

Hugo C
15-9-2010

Goede ligging, mooie kamers en een goede bediening... Men krijgt waar voor zijn geld. Ligging is heel goed zeker als men wil gaan shoppen..

Gereisd Alleenreizend in Wed Jun 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

GEEN AANRADER

L.VAN GOETHEM
1-3-2010

leuke ligging te kleine eetzaal (geen plaats) Mensen werden weggejaagd als ze uitgegeten waren al bij de laatste hap. Onvriendelijk personeel. Wij konden pas om 14.00 uur gebruik maken van de kamer terwijl er kamers leeg waren.

Gereisd Met partner in Sun Feb 07 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Albert Court vs. Allson

Jay
18-5-2009

Allson* is beter, voor wie twijfelt. Albert Court is daarentegen ook niet slecht, wordt alleen niet door SIA in hun SSH programma aangeboden (en dat zegt ook wat)! Ligging is prima, nabij metrostation Little India en op loopafstand van Orchard idd. U snapt: ook het hotel ligt nabij Little India: straat over en je loopt er zo in. Service was matig, we kregen een rokerskamer, wilden eigenlijk een niet rokerskamer maar die was er niet meer. Dus toen hebben ze een zuiver installatie op onze kamer neergezet en in no-time was de rookgeur weg (pluspunt). Transport naar het vliegveld kon men niet regelen: je moest maar een taxi aanhouden was hun antwoord (minpunt). Heb maar de metro gepakt, net zo makkelijk en goedkoper. Het schijnt dat ze nu wel airport-transfer aanbieden. Kamer was okee. Problemen met de airco had ik niet. Badkamer was okee. Veel faciliteiten heeft het hotel niet. Kamer is eigenlijk gewoon standaard size en comfortabel ingericht voor een paar daagjes.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Tot mijn verbazing lees ik de reacties hieronder

Guli
26-3-2008

Tot mijn verbazing lees ik de reacties hieronder. Wij hadden (2jr geleden) een prachtige ruime kamer met luxe badkamer en een heel goede service van de diverse receptionisten. Dat je niet voor 13u kunt inchecken is een standaard begrip in de hotelwereld, daar kun je dit hotel niet op aanspreken. De ligging was uitstekend, dus wat mij betreft zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in maart 2008

Kamers zijn vrij klein en de airconditioning wordt door Je

André
3-1-2008

Kamers zijn vrij klein en de airconditioning wordt geregeld door het hotel. Je hebt wel een kastje aan de muur, maar daar kun je niets mee. Kortom de airco staat de hele dag (dus ook in de nacht) te blazen, terwijl de uitlaat van de airco naar beneden gericht is op het dichtsbijzijnde bed. Zelf onder het dekbed had ik het nog koud! Waardeloos!! Op loopafstand van Orchard Road en Little India.dat is wel een voordeel, maar mij krijg je er niet meernaar toe

Gereisd Met partner in januari 2008
2007

Goed hotel, jammer dat je tot 13:00 uur moet wachten je je

Linda
31-12-2007

Goed hotel, jammer dat je tot 13:00 uur moet wachten totdat je je kamer in mag. Let goed op... op de orchard road lopen zakkenrollers, wij waren veel geld kwijt! Hoe kan het gebeuren in zo een drukke straat. Personeel erg aardig. Ook leuk om de excursie naar de nachtsafari te doen.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij hebben een stopover gemaakt in dit hotel van 4 dagen

Patrikc van Beek
13-7-2007

Wij hebben een stopover gemaakt in dit hotel van 4 dagen op weg naar Bali. Het hotel is uitstekend (helemaal voor dat geld). Het is inderdaad jammer dat je na zo'n lange vlucht tot 13.00 moet wachten, maar er is genoeg te doen in Singapore en de liging is ideaal. Je bent in tien minuten lopen op Orchard road. Als je ooit naar Azie gaat maak dan een stopover in Singapore. De stad is heel indrukwekkend. Ik kan niets vertellen over bv Kuala Lumpur.

Gereisd Met partner in juli 2007
2006

Goed hotel, mooie kamer

graziella
11-2-2006

Goed hotel, mooie kamer. Goed ontbijt. Centraal gelegen en vriendelijk personeel.

Gereisd Anders in Sat Feb 11 2006 21:32:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

leuk hotel vlak bij de metro, en bugis square

rene
23-12-2004

leuk hotel vlak bij de metro, en bugis square. Vervelend is dat je pas om 1300 uur in de kamer terecht kan na een lange vlucht die altijd rond 07oo uur in singapore aankomt. Voor een stopover kan je dus beter een van de groote hotels kiezen, dan heb je meer kans dat je vroeg kan inchecken.

Gereisd Anders in december 2004

Mooi hotel (buitenzijde) geheel in boetique stijl

Rob en Willy
18-8-2004

Mooi hotel (buitenzijde) geheel in boetique stijl. Waren op het moment van ons verblijf (20/23-7-2004) de entree aan het verbouwen, de receptie gaat verhuizen vanaf de 1e verdieping naar de begane grond (straatnivo) wat zeker een verbetering zal zijn (i.v.m. inchecken en taxi-service). Onze klacht over lekkende airco (soppende vloerbedekking) werd tot tweemaal toe afgedaan als zijnde niets aan de hand (erg slordig), na onze opmerking op de uitcheckvragenlijst, alsnog thuis een excuusbrief hierover ontvangen, wel netjes maar iets te laat. Kamers waren niet groot en redelijk netjes.

Gereisd Anders in Wed Aug 18 2004 09:14:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Albert Court voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albert Court in Singapore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albert Court zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.