Singapore

Reviews over Singapore

Prachtig en prettig!

Nicoline
    23-4-2019

Het is er druk, maar een machtige stad, veel gelopen en met busvervoer veel van de stad gezien. Prachtig verblijf in appartementengebouw naast het hotel. Mooie zwembaden, restaurants, lobby etc. Gemoedelijke sfeer en attent personeel.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig!!

Laurie
    26-1-2019

Singapore was zo’n ongelofelijk gave stad!! Het was heel levendig en er was altijd wel iets te doen!! Het leukste vonden wij de Gardens by the Bay, die waren echt zo gaaf!! Het was wel echt heel erg warm maar als je je daar een beetje overheen zet valt het heel erg mee! Singapore is wel een hele dure stad maar met het openbaar vervoer kan je echt overal komen, het is goedkoop en snel!! We zouden een vakantie naar Singapore aanbevelen aan iedereen want de sfeer in de stad is echt geweldig!!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018

Geweldig

Patrick Vonk
    8-12-2018

Singapore is zeer toegankelijk, schoon en veilig. Er is dag en nacht wel iets te doen. Winkelen, uitgaan, lekker mensen kijken. Het kan allemaal. Metrosysteem is goed, snel, duidelijk en goedkoop. Van het vliegveld naar het centrum duurt zo'n 25 minuten en kost omgerekend één euro. Mijn hotel lag aan de noordkant van de Singapore river. Dat is het gedeelte met wat meer eet en drinkgelegenheden. Ten zuiden van de rivier liggen de grote zakelijke wolkenkrabbers. Het eiland Sentosa voor de kust is een groot pretpark waar van alles te doen is. Aquarium, universal studio's, bungeejumpen, maar ook kan je daar op het strand liggen en in zee zwemmen. Midden in Singapore ligt het Mc Richie reservoir, met een groot park er omheen. Dat park is een stukje oerwoud. Er leven makaken. In het park is een grote hangbrug (Tree top walk) met een mooi uitzicht.

Gereisd Zakelijk in november 2018

Werkelijk adembenemend

Coen
    27-11-2018

Cultuur, natuur, city toer, als je daar van houdt, dan zit je in dit land goed! Er is zoveel te zien, je kijkt je ogen eruit. De mensen zijn heel vriendelijk en helpen met alles. We zaten in een redelijk betaalbaar hotel, beetje buiten het centrum, met de metro ben je in 10 min in het centrum. Er is schat aan verschillende soorten eten, dat het moeilijk wordt om te kiezen wat je wil gaan eten.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Een hele beleving

Ria
    28-9-2018

Het is een heel mooi, schoon en veilig land, waar mijn zoon met zijn vrouw en de 2 dochtertjes wonen. Het is er wel heel erg warm, ook een vochtig klimaat. Natuurlijk gaan we er ondanks de warmte toch graag naar toe om zo mijn kinderen en kleinkinderen toch nog te kunnen zien. Als je daar bent zou je eigenlijk ook in het Marina Bay Sands hotel moeten kunnen slapen, dat is wel zo bijzonder vooral ook omdat er boven op de 3 torens (hotels) in een bootvorm een groot zwembad is. Dat is pas een beleving, het is wel heel prijzig om daar een nachtje te kunnen slapen, maar wij hadden dat gelukkig van mijn zoon als cadeau gekregen en dat had ik echt niet willen missen. Onder in het hotel zijn allemaal hele exclusive winkels en er vaart ook nog een bootje.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Singapore scoort een 8,7 uit 10, op basis van 157 reviews