Kleine hotelsWeer vandaag30°27°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Le Duc de Praslin voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Le Duc de Praslin in het Nederlands

Goed hotel

inge segers
16-9-2018

Een mooi, rustig hotel. Niet heel groot en een prima start om de andere eilanden te ontdekken in de omgeving; Het eten is goed al is het jammer dat het niet elke dag buffet is zodat je kan kiezen wat je graag eet.De kamers zijn ruim, rustig maar iets te donker ingericht. De ligging is ideaal, je kan wandelen tot aan het dorp en ook het strand is goed af te wandelen.

Gereisd Met partner in juli 2018

Ontvangen en behandeld als Willem en Maxima

jurko
24-3-2015

Geweldig onderkomen, eerlijk is wel dat het niet al te druk was en dus was er genoeg tijd en aandacht voor de gasten. Prima locatie dicht bij een mooi strand. Een paar winkels (verwacht er niet teveel van) en een paar restaurants in de buurt. Eten hebben we alleen daar tussen de middag gedaan en dat was goed. Avondeten hebben we buiten de deur gedaan daar het complex alleen een dagmenu heeft. Alles echt helemaal top!! Een echte aanrader..

Gereisd Met partner in Sat Mar 07 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel, personeel en faciliteiten zijn geweldig.

Pieter van Rooij
3-8-2012

De accommodatie ligt prive en toch vlak bij het prachtige strand. Alles is strak georganiseerd en er valt niets op aan te merken. Als gast wordt je elk moment verwend en je krijgt op alle fronten waar voor je geld. Winkels, supermarkten en ATM in de buurt. Kleinschalig, maar alles bij de hand. Gewoon uitstekend en van harte aan te bevelen.

Gereisd Met partner in Mon Jul 23 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie plek

wendy
2-5-2012

hotel is erg goed verzorgd en ziet er prachtig uit met een tuin vol bloemen. daarnaast is het strand op 1 minuut afstand en staan er gratis bedjes voor de hotelgasten. minder vonden wij de organisatie. het hotel is strak georganiseerd waardoor de klant zich aan regels moet houden en er weinig vanuit de klant gedacht wordt. Personeel heeft niet veel vrijheid om de klant tegemoet te komen als het niet in de regels past.

Gereisd Met vrienden in Fri Apr 20 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vorstelijk hotel, mooi eiland

Marc en Monique Hinfelaar
2-3-2010

We hadden een giga family-suite voor minder dan de prijs waarvoor sommige anderen er in een studiootje zaten (ergo: let op hoe en via wie je boekt). Bar, zwembad en restaurant prima! Het dorp/de regio waar LeDuc zit, vonden we minder aantrekkelijk dan de meer rustieke strandjes in het uiterste noordwesten (m.n. Anse Lasio), en qua vertier en restaurantjes is het even zoeken (huurauto nodig!). Maar de curry van vliegende hond (fruitbat) die je in de lokale tentjes op bestelling kunt eten is erg lekker! En vergeet niet het indrukwekkende Vallee de Mai te bezoeken!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009
2007

Erg leuk hotel met vriendelijk personeel en mooie kamers

Dennis de Ligt
3-11-2007

Erg leuk hotel met vriendelijk personeel en mooie kamers. Eten een beetje eentonig (veel vis) en verder van het strand dan we dachten.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein maar gezellig familiehotel van Robert & Lisa

Linda Adriaenssens
10-6-2007

Klein maar gezellig familiehotel van Robert & Lisa. Mooie ruime bungalows, mooi zwembad, vlakbij het Cote d'or strand (padje oversteken en vlak naast Paradise sun hotel en cafe des arts). Zeer lekker eten, heel rustig gelegen Ideaal gelegen als je La digue, Curieuse, Cousine of Aride eiland wil bezoeken (kan via het hotel). als je via hun website boekt voor langere periode kan je gunstige prijzen krijgen

Gereisd Anders in juni 2007

Klein gezellig familiehotel die er alles aan doen om je je

Linda Adriaenssens
10-6-2007

Klein gezellig familiehotel die er alles aan doen om je het naar je zin te maken,ruime bungalows vlakbij strand, mooi zwembad,.... (indien je via hun website boekt voor langere periode kan je gunstigprijzen krijgen)

Gereisd Met vrienden in juli 2006

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Duc de Praslin in Praslin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Duc de Praslin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.