Hotel aan zee, Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag30°25°

7 reviews over Hotel La Reserve in het Nederlands

pure verwennerij

Bakker
5-9-2013

Wij hadden een superior kamer geboekt maar kregen een upgrade naar een deluxe kamer ; waarschijnlijk omdat het om onze huwelijksverjaardag ging ! Zijn tot 2x toe verwend met fles schuimwijn op de kamer en bloemen overal ! Het hotel scoort zéér goed wat betreft avondmaaltijden : afwisselend buffet of een 4-gangen menu aan tafel gebracht, steeds met keuze uit 2 mogelijkheden. Zéér lekker en verzorgd. Het personeel in het restaurant zou iets vriendelijker mogen.

Mooru

Gereisd Met partner in augustus 2013

Super plek!

mirtegermes
19-6-2012

We vonden dit tijdens onze honeymoon een heerlijke en romantische plek. Kleinschalig, en super service! Echt een aanrader op Praslin!

Gereisd Met partner in januari 2012

Paradijs op aarde

Jan Mullens
27-6-2010

We zijn net terug (vierden ons 40 jaar honeymoon) zijn overal in de wereld geweest( tw Cayman eilanden/Barbados/guadeloupe/aruba/bonaire/curacao/malediven/mauritius/frans polynesie(tahiti/moorea/bora bora/huahine maar de seychelles zijn het mooiste wat we gezien hebben - prachtige natuur/azuurblauwe oceaan vol met vissen en La Reserve is zo geweldig= prachtige kamers =geweldig personeel =eten zeer goed -al met al als God het paradijs heeft geschapen dan is dit zeker op de Seychellen!!!!!!

n!!!!!!

Gereisd Met partner in juni 2010

Fantastisch!

Jochem en Nancy
9-1-2010

Wij zijn eind november 2009 2 weken in La Reserve geweest en zijn bij het hotel getrouwd. De trouwdag en het verblijf op zich waren fantastisch. Het eiland en het hotel zijn echt nog mooier dan op de foto's!! Wij hadden een kamer aan het strand, de kamers zijn erg ruim (vooral de badkamer met bad en aparte grote douche!!) en schoon. Aan het (prive)strand en het zwembad staan genoeg ligbedden en aangezien het een rustig hotel is, heb je altijd keuze. Het enige nadeel aan het strand vonden wij dat het water erg lang ondiep is en vol ligt met (dood)koraal en zeewier waardoor je in de zee niet echt kunt zwemmen. Maar de vele excursies (snorkelen, bezoeken van andere eilanden enz.) van het hotel maken dit ruimschoots goed. Het eten is goed, veel keuze bij het ontbijt en elke avond een 4 gangen diner (keuze hoofdgerecht). Ook is er zo'n 3 x per week een buffet. Al het personeel is erg vriendelijk en bereidt om alles te doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Een aanrader dus!!

Gereisd Met partner in november 2009
2008

Lars en Marjolein
11-9-2008

Het was super! Een eigen strand op 10meter van je kamer. De kamer was erg luxe en de service was geweldig. Iedereen van het personeel wiel het beste van maken voor je! Het eten was ook super, alleen maar goede ervaringen. Onze trouwceremonie, op het strand, was er een om nooit meer te vergeten.

Gereisd Met partner in mei 2008
2007

Wij zijn hier in juni geweest

Verstraete
29-7-2007

Wij zijn hier in juni geweest. Goed hotel in koloniale stijl. Romantisch restaurant in de indische oceaan, met heerlijk eten. Prachtige kamers, net vernieuwd. Het hotel was wel slechts voor een derde volzet, wat het een eerder verlaten indruk gaf.

Gereisd Met partner in juli 2007

2004

Hotel la Reserve is een begrip op het eiland Praslin

Dave
3-1-2004

Hotel la Reserve is een begrip op het eiland Praslin. Via de vakantiebeurs in NL zijn we op dit hotel gewezen. We zijn er in mei 2003 geweest, omdat de maand mei volgens de kenners een van de beste maanden is om op de Seychellen te zijn. Het hotel is behoorlijk luxueus, er ontbreekt je daar aan niks. We hadden een huisje rechtstreeks (ca. 25m) aan het strand, zodat je 's avonds heerlijk de ondergaande zon kunt zien op je ligbedje. Het eten is werkelijk voortreffelijk. Er zit een heel mooi zwembad bij, en dat is lekker als je in tijdje in de zee hebt gewommen. Waterschoentjes heb je hier wel nodig omdat er in de baai veel (dood) koraal ligt. Ga in ieder geval mee met alle gratis tripjes (wandeling door de buurt, dagje met de boot naar Curieuse) die door het hotel worden aangeboden. Voor meer info moet je maar mailen!

Gereisd Anders in januari 2004

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenFrans, Internationaal, Regionaal, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Reserve in Praslin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Reserve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.