Lodge
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag30°25°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Indian Ocean Lodge voor je op een rij gezet:

6 reviews over Lodge Indian Ocean Lodge in het Nederlands

strand minder dan verwacht

Derk Jan
22-12-2015

Mooie lodge. Kleinschalig. Goed eten 's avonds. Geen alternatief in de buurt om ergens anders te eten. Weinig te doen 's avonds, ook in dorpje niet. Personeel staat voor je klaar.

Gereisd Met partner in november 2015

een waar paradijsje

jooz
27-2-2013

deze plek is eerlijk waar een paradijsje, de zee was heerlijk rustig, het strand zacht en goed op blote voeten te begaan, volop schaduwplekjes onder de palmbomen. Kleinschalig hotelletje en erg gastvrij en zeer vriendelijk personeel. De kids hebben zich prima vermaakt in zwembad, strand en zee. Het eiland is gemakkelijk te verkennen en ook is er dichtbij het hotel een supermarkt om de kosten voor benodigde water/drankjes binnen de perken te houden. Ook wel lekker om in de kamer een koel voorraadje drinken te hebben. We hadden een halfpension-verblijf, iedere avond een 4 gangen diner. Zeer verrassend, doorgaans prima en afwisselende gerechten. Een enkele keer een misser met de vis (veel graten) en wel jammer dat er niet een keer patatjes bij waren voor de kids, die best wel alles eten maar naast al die exotische gerechten was een hamburger met patat als lunch een zeer welkome afwisseling. Alles bij elkaar : we hebben genoten.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2013

Kleinschalig leuk resort

freek_2
14-6-2010

Niet al te groot resort aan strand (wel wat zandvlooien) maar niet al te storend . Vriendelijke bediening dorpje is goed aan te lopen . Leuke plek met kinderen , goed zwembadje en een prima keuken .

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2008

Je eigen stuk strand

Adwin en Anita
28-5-2009

We waren aangenaam verrast! mooi hotel, mooie schone ruime kamers met airco. Elke dag werd in de kamer verse bloemen neergelegd. Heerlijk zwembad. Vanaf je kamer en dus je terras een prachtig uitzicht op strand en zee. Zeer comfortabele ligstoelen staan er voor je klaar. Eten is er erg goed. Enige dat jammer was, was dat je moest kiezen voor een 3 gangen menu. Als je alleen een hoofdgerecht wilt moet je toch voor een 3 gangen menu betalen. We hebben op Praslin een dag een auto gehuurd, naar Park Vallee de Mai geweest, heel erg bijzonder en prachtig. Met een catamaran naar La Dique is ook zeer de moeite waard.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Prachtige bungalows aan het strand

M. Stulen-Jenczmyk
22-7-2007

Prachtige bungalows aan het strand. Personeel is heel vriendelijk, engels sprekend en behulpzaam. Eten is perfect! Bar en restaurant is wel vroeg dicht (23:00)! Voor huwlijksreis of huwelijk in hotel is het perfect!! (uit eigen ervaring).

Gereisd Met partner in Sun Jul 22 2007 20:09:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Een aangenaam hotel gelegen aan een relatief drukke weg en

René
19-10-2005

Een aangenaam hotel gelegen aan een relatief drukke weg en het strand op loopafstand van een centrum. Kamers zijn ruim en netjes. Vooral het restaurant is erg goed en personeel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Anders in Wed Oct 19 2005 15:39:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lodge info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektEngels, Frans
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Indian Ocean Lodge in Praslin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Indian Ocean Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.