Géén boekingskosten

SeychellenSeychellenPraslin

9.2FenomenaalScore uit 18 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

18 Reviews over Constance Lemuria Resort

• 9Berend Botje30-01-2016

Anse Georgette is het mooitste strand van Praslin!

Houd je platinum credit card maar in de hand! Een kamer voor ons gezin per nacht met privé zwembad kost je 2000,00 euro per nacht. Drankje aan de bar voor 5 personen tussen 60 en 70 euro. Ook het beauty en wellness centre met stevige prijzen. Als je minder geld kwijt wilt kun je ook buiten Lemuria Resort goedkopere hotels vinden. Bij de receptie kun je één dag van te voren door de receptie een reservering maken voor het strand "Anse Georgette" Per dag laten ze 18 personen toe die toegang hebben tot het "openbare strand" van Anse Georgette die niet in het Lemuria overnachten. Daar kan je veel geld mee besparen. Ook kunnen deze gasten gratis gebruik maken van de shuttle service naar het mooiste strand van Praslin! Het hotel beschikt over een prachtig natuurlijk zwembad. Anse Lazio viel ons tegen na ook de zeer positieve recenties op internet. Zie foto's

• 10W & C21-12-2012

Adembenemend hotel

Na een weekje te hebben verbleven in het zusterhotel op het hoofdeiland Mahé, hebben we hier een week doorgebracht. We zijn hier in het huwelijk getreden op het prachtige strand. Alles werd voor ons tot in de puntjes geregeld door het erg vriendelijke en behulpzame personeel. Onze kamer was ruim en heel verzorgd. Twee keer per dag werd ze opgemaakt. Het eten was echt van hoogstaande kwaliteit. Het strand van "Anse Georgette" dat enkel toegankelijk is voor hotelgasten, is echt onnoemelijk mooi. Het is niet voor niets dat dit hotel deel uitmaakt van het zeer prestigieuze "Relais et Chateau". Voor ons het beste 5-sterren hotel dat we al gehad hebben! De locatie is bovendien uniek en adembenemend. Zijn van nature uit nogal kritisch, maar dit hotel verdient een hoge score. Daar tegenover staat natuurlijk een serieus prijskaartje...

• 8Albrecht Prieler13-12-2011

Traumurlaub!

Der schönste größte weiße Sandstrand auf den Seychellen! Traumhafte Umgebung, Erholung, Ruhe pur!!

• 10jola i janusz12-11-2011

perfekcyjny hotel

raj na ziemi,byliśmy pierwszymi Polakami w tym hotelu.Gotował nam kulinarny mistrz świata,doskonała karta win i szampanów,obsługa bez zastrzeżeń, bardzo miła,po dwóch dniach znała nasze imiona i nazwisko.Jeżeli chcesz wiedzieć więcej napisz: [email protected]

• 9Patricia van Gessel-Pasman21-07-2010

Mooi resort, wel prijzig

Wij zijn op huwelijksreis geweest naar de Seychellen. We hebben 4 hotels bezocht: L'Archipel en Lémuria op Praslin, Fisherman's Cove op Mahé en St.Anne's Resort. Het Lémuria Resort is ons erg goed bevallen. Het is wel prijzig, maar dat zie je terug in de uitstekende service en de zeer goed onderhouden tuin. De kamers zijn van alle gemakken voorzien (flatscreen, dvdspeler, etc.). Van het hotel kregen we champagne, een fruitschaal, een poloshirt en een pareo cadeau. Ook hadden ze een speciaal diner geregeld in de Beach Bar en Grill aan zee. Het resort is zeer groot en daarom is het iets minder intiem dan kleinere hotels. Het is een aanrader om langs de golfbaan naar Anse Georgette te lopen. Dit is een mooi strand dat je helemaal voor je alleen hebt. Het Legend restaurant vonden wij minder. Je kan beter in de Beach Bar gaan eten. De Guerlain Spa was de prijs meer dan waard!

• 9Reggy Hoffmann25-06-2010

Erg gastvrij en gemoedelijk.

Leuke golfbaan, lekker eten, aardige mensen en ontzettend mooi eiland!

• 9Marjan09-06-2009

Kwaliteit - Prijs niet in orde!

Prachtig resort, heerlijke kamers. De bediening en daardoor het servicepeil was helaas zeker niet op orde voor zo'n duur resort. Wij zijn ervaren reizigers en ontkomen er niet aan om hotels te vergelijken en dan kunnen we maar tot 1 conclusie komen; te duur voor het gebodende. Geen 5 sterren nivo voor wat betreft het personeel. Strand wordt ook niet goed bijgehouden en oogt daardoor vies. Jammer want de folder ziet er zo prachtig uit. Het personeel afkomstig uit Mauritius was wel erg service minded! Er valt een heleboel te verbeteren.

• 7Serge10-04-2009

Prachtig, duur, jetset, volgende keer iets anders

Wij waren 2 weken op huwelijksreis, waarvan de eerste week in hotel Cerf Island Resort en laatste week in Lemuria.

Laat ik beginnen met de goede punten. Het ontvangst is erg goed en je wordt meteen in de watten gelegd. Het hotel is zeer mooi afgewerkt en is op zich redelijk goed gelegen. De kamers zijn zeer mooi en erg goed afgewerkt. Het hotel heeft 3 stranden, waarvan 2 vlakbij het hotel en het mooiste strand aan het golfterrein (20 minuten lopen). De bediening is er goed en het eten bij het hotel aan de baai was goed.

Nu voor de minpunten. Lemuria ligt vlakbij de aanvliegroute van Praslin airport. Aan het mooie strand is er geen bar, dus je moet je eigen drinken en eten meenemen. Of je kan voor 80 Euro een picknickmand laten brengen. Een 3 gangen diner of buffet vanaf 75Euro pp zonder drank. Cocktails vanaf 15 Euro. We wisten natuurlijk dat het duur zou zijn, maar de prijs kwaliteit verhouding in dit hotel is zoek.

Volgende keer weer naar Cerf: romantisch, knus. paradijs!!

• 9TBP22-02-2009

Over de top, maar met schitterend strand

Voor ons was dit hotel soms wat over de top, maar kamers, eten en service zijn prima. Anse Georgette is wat ons betreft het mooiste strand wat we op de Seychellen gezien hebben. Alleen jammer dat dit voor de plaatselijke bevolking bijna niet meer toegankelijk is.

• 10Roel en Pea23-01-2009

Súbliem......

Tja, wat moeten we hier nog aan toevoegen. Het is in één woord fantastisch!!! Zo'n mooi Resort, zo'n geweldige bediening, zo'n mooie ligging, zulke mooie stranden, kortom, een zeer geweldige bestemming! We zijn bij het Resort getrouwd, een mooiere locatie en mooiere trouwdag hadden we ons niet kunnen wensen. Alles was tot in de puntjes geregeld. Het is er het paradijs op aarde! De suites zijn zeer mooi in coloniale stijl, ruim en zeer luxe. 2x per dag worden ze schoongemaakt met nieuwe handdoeken e.d. Het ontvangst in het Resort maakt je sprakeloos. Als je door de megagrote deuren van de upper-reception wordt binnengelaten heb je een adembenemend uitzicht over de zwembaden en de baai met privéstrand. Het was niet de goedkoopste vakantie maar je krijgt er wel meer dan waar voor je geld. We gaan er beslist nog een keer terug!

Hotel Constance Lemuria Resort info

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)