Kleine hotelsWeer vandaag30°25°

6 reviews over Hotel Coco De Mer in het Nederlands

Mooie bestemming voor rustzoekers

PP
18-3-2014

Hotel Coco de Mer is een prima lokatie voor een reis met twee. Onze meereizende baby mocht in een defect campingbedje slapen. Team van het hotel is zeer gastvrij, wil alles oplossen en geven een goed gevoel. De lokatie van het hotel is schitterend; Prachtige zonsondergangen. Voor uitstapjes ben je aangewezen op taxi ! Prima geregeld op het eiland (er zijn er ongeveer 40). De staf geeft veel aandacht. Als bestemming met baby prima (zoveel aandacht krijgt hij nooit meer). Voor iets oudere kinderen op de kamer ? we weten het niet. Het hotel heeft een buffet restaurant ( FB) en een á la carte restaurant. Lekkere combi van creoolse en andere gerechten. De kamers zijn prima verzorgd. De sea front rooms laten je zo met je tenen in het zand lopen. De mogelijkheden voor snorkelen zijn on site wel beperkt, hoewel wij er wel wat lobster, en kleine spotted rays tegen kwamen.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2014

Droomlocatie voor een droomvakantie

Henk Oosterveen
2-8-2010

Coco de Mer is een schitterend, aan zee gelegen hotel. De kamers zijn erg ruim en voorzien van alle faciliteiten. Op het terrein is van alles te doen van zwemmen in het zwembad of zee, kayakken, schaken en er is zelf een bibliotheekje. De service is erg goed en de mensen zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten is zeer smakelijk en gevarieerd. Een up-grade naar de Black Parrot suites is niet noodzakelijk maar zeker de moeite waard. Hier beschikken de 12 suites over een eigen zwembad en faciliteiten. De suites zijn zeer ruim en schitterend gelegen.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Onvergetelijk paradijs

Petra Rollema
2-8-2010

Coco de Mer is een schitterend aan zee gelegen hotel met afzonderlijk de Parrot Suites. Het personeel is zeer vriendelijk, de service is prima en het eten erg goed en gevarieerd. Wij zaten in de Parrot Suites wat een onvergetelijke vakantie opleverde. Maar ook het naastgelegen hotel is prima en voorzien van alle faciliteiten. Er is voldoende vertier, een bibliotheek, kanoos, sportvoorzieningen enz. Kortom: een onvergetelijke plek op een paradijselijk eiland voor een onvergetelijke vakantie.

Gereisd Met partner in juli 2010

2008

intiem klein resort, enorm relaxed.

Jorrit
20-12-2008

Klein intiem resort. Mooie kamers (superior aan zee met buiten hangmatten) met bad in de slaapkamer. Eten is in à la care goed, kreeft is een aanrader en niet te duur. Ligging is goed, klein strand, mooi zwembad (klein), lekkere zeewind, dus de zon is dragelijk. Service is prima. Af en toe wat klungelig, maar dit hoort bij dit soort landen vind ik. Toen wij er waren was maar 1/3e van bezet, dus overal was plaats, en geen handdoekje leggen. Al met al prima hotel. Mooi eiland en vriendelijke mensen....

Gereisd Anders in Sat Dec 20 2008 18:31:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

geweldig in reisgids matig maar dit voelt zo goed zo warm

shena ,Wim,Roel van Beek
16-7-2006

geweldig in reisgids matig maar dit voelt zo goed zo warm de manager Ach een zuidafrikaan erg aardig we hebben van hieruit een week gezeild met een catamaran een droom wij hebben al heel wat bestemmingen gehad hiervan wordt je sprakenloos nederland was een schok collega's hebben me 5 weken uit mijn droom moeten halen

Gereisd Anders in juli 2006

Het is een mooi hotel met een goede ligging

Nadine Jansma
1-6-2006

Het is een mooi hotel met een goede ligging. Zeker een aanrader!!

Gereisd Anders in juni 2006

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coco De Mer in Praslin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coco De Mer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.