Hotel Berjaya Praslin Beach

Seychellen, Seychellen, Praslin

8.2Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Berjaya Praslin Beach voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Berjaya Praslin Beach

• 2018
    8Lucien Davids04-10-2018

Zeer goed resort voor die prijs

Een prima resort. Deluxerooms zijn schoon en ruim. Zitje buiten met 2 stoelen en tafeltje. Bedden zijn vrij hard maat toch goed geslapen. Personeel is vriendelijk en je kan speciale nummers bellen als je iets nodig hebt. Het personeel van de lobby en het restaurant (bij het strand) zou wat accurater kunnen zijn soms maar is een detail. Eten is zeer goed bij het restaurant. Prachtige ligging bij het strand. Cote Dór is iets mooier dan Anse Volbert ook omdat er minder zeewier ligt. Je zit wel vlakbij Anse Lazio waar je met de bus of taxi heen kan. Een supermooi strand, niet druk en goed snorkelen.

• Oude reviews

8Dezcend04-11-2013

Gewoon Heerlijk

We hadden een vrijstaand huisje lekker aan het strand, met een groot grasveld ertussen, mooie ruime kamer met een heerlijk terrasje en een tuintje, erg behulpzaam en vriendelijk personeel en een mooie lokatie, mooi aan het strand en aan het eind van een straatje met wat winkeltjes en restaurantjes, het ontbijtbuffet stelt niet zo veel voo qua presentatie en keuze, maar ach, je zit wel op de Seychellen! Het hotel is ook mooi gelegen bij een berg wat een prachtig groen uitzicht geeft.

Zwembad is klein, maar dat maakte ons niet uit, immers geen zwembad nodig wanneer je aan zo'n heerlijk strand zit.

• 9Derksen16-08-2008

prima

Suite 2 kamers, 2 badkamers, op zich prima. Verwacht geen mooie afgewerkte plafonds en muren. Wij zouden het zelf 2 a 3 sterren geven. Kamers zijn schoon (geen ongedierte!), zeer vriendelijk personeel, behulpzaam. Bij drukte in het restaurant moet je nog wel eens langer wachten op je eten. Eten vonden wij middelmatig. Ontbijt is wel voldoende. Hotel ligt perfect, vlakbij mooi strand.

Familie

0 tips over Hotel Berjaya Praslin Beach