Hotel aan zee, Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag30°25°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Acajou Beach Resort voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Acajou Beach Resort in het Nederlands

Perfect verblijf. Aanrader!

Angelique
28-12-2015

Wij verbleven gedurende een week met twee kinderen (3 en 6 jaar) in een 'family room'. De kamer was heel ruim, modern, voorzien van alle gemakken en heel schoon. Direct gelegen aan mooi strand. Het eten (ontbijt, lunch en diner) is erg goed. Al het personeel is erg vriendelijk en doet heel erg haar best om het de gasten naar de zin te maken: voorbeeld: wij waren er met kerst. Op kerstavond bood het management alle gasten een kerstborrel aan, zong kerstliedjes, hield kerstdiner compleet met christmas crackers en live muziek en we kregen als verrassing 's avonds kadootjes.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2015

mooi rustig romantisch hotel

linda
17-9-2011

Wij zijn in september 2011 in dit hotel getrouwd. wij vonden de kamers erg mooi(wij zijn dan niet zo verwend misschien), maar zelfs boven verwachting. Ligging in een mooie tropische tuin, open restaurant, vooral 's avonds erg leuk om te dineren, erg romantisch. er komen voornamelijk alleen stelletjes, veel italianen en fransen en enkele duitsers. Ligt aan een mooi strand en aangezien het een kleinschalig hotel is zijn er nooit veel mensen in de buurt.onze trouwdag is door de mensen in het hotel echt leuk geregeld, en onze indruk van het management is prima. het service-niveau op de Seychellen is naar onze mening toch ook erg hoog. Het eten vonden wij tegenvallen.leuke tijd gehad en we zoudem er graag nog eens terug gaan.

Gereisd Met partner in september 2011

Geen aanrader!!!

Marieta
16-9-2009

Ik ben hier samen met mijn vriend onlangs geweest voor een vijftal overnachtingen. Onze eerste indruk van de receptie was redelijk, geen luxe maar standaard. Echter de indruk van de kamer was heel erg slecht. Ouderwets ingericht, alles slecht afgewerkt. Het algehele plaatje van de kamer was 'smoezelig'. Ook geen goed gevoel bij het managament! Wij hebben diezelfde dag een ander hotel geboekt.

Gereisd Met partner in september 2009

Slecht hotel management

Sebastiaan
18-2-2009

Hotel is prima qua ligging, ziet er allemaal leuk uit. Complex bestaan uit 2 rijen huisjes. Elk huisje bestaat uit 2 kamers.

Eten is matig. Beter is het om B&B te boeken en 's'avond uit eten te gaan.

Hotel management is extreem slecht. Problemen met travel agent werden door de manager gewoon bij de gasten op hun bordje gelegd. Zo van: zoek het maar uit. Niet alleen bij ons, ook bij andere gasten.

Seychellen waren fantastisch, wil er absoluut terug, maar niet naar dit hotel. Geen aanrader.

Gereisd Met partner in februari 2009

Zeer vriendelijk personeel.

Alles is mogelijk

Gereisd Met partner in maart 2008
2007

Klein hotel, perfekt voor een echte rustvakantie

PIETERS KRISTOF
16-8-2007

Klein hotel, perfekt voor een echte rustvakantie. Geen gedoe, rusten en genieten van het prachtige strand en zee.

Gereisd Met partner in augustus 2007

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels, Frans

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Natuurzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Strijkservice, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenHardlooppaden, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Acajou Beach Resort in Praslin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Acajou Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.