We hebben een aantal aanbieders voor Praslin voor je op een rij gezet:

Reviews over Praslin

fantastisch

Roland
    10-3-2017

Een klein vliegtuigje en een nog kleiner bagagebandje op de luchthaven, 2 medewerkers. Een lach, groen, 29 graden. Praslin is een heerlijk relaxed eiland. Er zijn heel veel stranden en baaitjes. Wij zaten aan het Grande Anse. Heerlijk omdat het, het woord zegt het al, lekker groot is. Je kunt een lang stuk wandelen. Andere strandjes zijn hiervoor te klein. Let wel op welk jaargetijde je gaat. In januari is de westkant prima. De 2e helft van het jaar is er veel wind/zeewier. Wij zaten in het Dhevatara hotel. 10 kamers en werkelijk Superrr. We hadden HP. Het was top ! 5 gangen iedere dag ! Super vriendelijk personeel. Zwembad, aan het strand, ruimschoots voldoende ligbedden. Verwacht geen uitgaan, shoppingmalls etc, dat is er niet. Verwacht mooie stranden, vriendelijke mensen, heerlijk eten, natuur, heerlijk mooi water. Bootje varen en snorkelen. Natuurlijk moet je naar Vallee de Mai, met de beroemde Coco de Mer en een ontmoeting op het (ex lepra) eilandje Curieuse hebben met de reuzenschildpadden. Mag ik morgen weer heen ?

Gereisd Met partner in januari 2017

Paradijs

Cyntia
    11-9-2014

Prachtige planten, stranden en dieren. Snorkelen is prachtig, met name de omringende eilanden. Alle stranden zijn mooi. De vogels klinken heerlijk tropisch. De mensen zijn heel vriendelijk overal. Weinig groenten te koop, in restaurants heerlijk eten overal en wel met groenten. Verder is het rustig. Op zaterdag sluit alles om 13 uur en zondag is nog een klassieke rustdag. Mensen gaan prachtig gekleed naar de kerk. Een absolute aanrader voor mensen die van natuur en/of strand houden en niet hoeven uit te gaan.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Relaxed eiland

edward.nijland
    24-6-2013

Wij hebben in mei 3 verschillende eilanden bezocht en begonnen op Praslin, vervolgens La Digue en Mahe. Alle drie erg verschillend. Het meeste wat hier beschreven staat klopt goed. Pas bijv op welke kant je zit met zeewier. Wij zaten in Paradise sun (aanrader) en goede locatie. Verwacht 's avonds niet teveel. Het is erg rustig en ben blij dat wij een hotel met wat aciviteiten en restaurant hadden. Seychellen is strand en prachtige natuur. Verder is er simpelweg niet veel te doen maar maakt het daarom niet minder. de stranden zijn fantastisch en de mooiste die ik gezien heb (zijn er best veel) Veel plezier!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

helemaal goed, en heerlijk rustig

jooz
    27-2-2013

door de kleinschaligheid van het eiland heerlijk rustig, vooral als je niet van grote resorts en animatie houdt. Als je ervan houdt om zelf dingen te ondernemen of in ieder geval zelf wil bepalen wat je doet

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2013

In één woord: adembenemend mooi!

W & C
    21-12-2012

Praslin is een eiland dat is omgeven door prachtige stranden. Wij hadden het geluk om in een hotel te verblijven waarbij er exclusieve toegang was tot het droomstrand van "Anse Georgette". Hebben een auto gehuurd en op het eilandje rondgetoerd. Hierbij zijn we gestopt aan de vele prachtige stranden. In het midden van het eiland is de door UNESCO beschermde "Vallée de Mai" gelegen. Zeker een bezoek waard! Cultuurliefhebbers zullen hier niet aan hun trekken komen. Mensen die op zoek zijn naar wat mogelijks het aards paradijs moet voorstellen, zullen hier op de juiste plaats zijn. We willen zo terug!

Gereisd Met partner in september 2011
Praslin scoort een 9,6 uit 10, op basis van 29 reviews