Hotel TClub Allamanda Resort

Seychellen, Seychellen, Mahe

8.5Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor TClub Allamanda Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel TClub Allamanda Resort

• 2018
    8Karin03-08-2018

Super !

Ruime kamers..allemaal met uitzucht op zee. Fijne bedden, elke dag flessen water, koelkast, grote fijne badkamer, koffie/thee. Een heel goed ontbijt met live cooking en een infinity pool. Wij hebben een prachtvakantie gehad ! Fijn personeel ook 😊

• 9Karin09-04-2018

Bounty

Heel fijn hotel met ruime kamer en balkon, grote badkamer met stortdouche, goede bedden, een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet met life cooking. Gelegen aan een mooi strand. Fijn zwembad en heel goed personeel. Het enige minpuntje vwb de omgeving... 's avonds kun je niet weg zonder huurauto. Wandelen kan niet want er is geen voetpad en op de weglopen is heel gevaarlijk. Mahé heeft veel mooie stranden, geen hoogbouw en het is er nog rustig! Schitterend als je op honeymoon bent ;-)

0 tips over Hotel TClub Allamanda Resort

0 vragen over Hotel TClub Allamanda Resort