Hotel Le Relax

Meer hotelinfo

3 reviews over Hotel Le Relax

• 7roland27-10-2016

Een hotel met Indiase sferen

Wij namen dit hotel 2x ondanks de matige recensies omdat het dicht bij de airport ligt en we 's avonds laat op Mahe kwamen en met het vertrek juist een heel vroege vlucht hadden. De bediening probeert je het naar je zin te maken, maar had moeite om een deken te regelen. Op de bedden ligt namelijk enkel een laken om onder te slapen. Het hotel is nogal groezelig. De stoeltjes in het restaurant plakken en in de badkamer zitten schimmelrandjes. Vervelend vonden wij dat de spanlakens op de matrassen te klein waren en eigenlijk meteen loskwamen waardoor je op een onbeschermde matras lag. In het restaurant moet je Indiase curry's kiezen. Die zijn best smakelijk maar waag je niet aan een pizza. Wel heb je een mooi uitzicht vanaf het hotel maar op Mahe is elke meter paradijselijk. Jammer dus dat een paar kleinigheden niet kloppen. Er was voor ons doel helaas weinig andere keus voor een snelle eenvoudige overnachting op Mahe en daarvoor was het eigenlijk nog best duur.

Met oudere kinderen

• 4reisgek29-07-2014

Nooit meer!

Wij waren in feb.voor de eerste keer op de Seychellen. We vonden zowel het eiland als het hotel erg tegenvallen. Minpunten eiland: geen gezellige boulevard s avonds (in febr. was het erg stil!). Er is eb en vloed waardoor je de hele tijd moet verkassen met je spulletjes op het strand (op het strand lopen erg veel beestjes zoals krabben) en op het eiland heerst een tropisch warm klimaat, best benauwd. Het hotel Le Relax viel ons ook heel erg tegen. Wij maakte een rondreis door Zuid Afrika met als afsluiter dit hotel. Onze verwachting was hoog maar het was het slechtste hotel tijdens onze vakantie. Wij hadden half pension geboekt en dat is niet aan te raden! Je krijgt een klein afgepast ontbijt met 2 stukjes toast en warm fruit, (niet gekoeld!!). Het avondeten is ronduit slecht, wij gingen na een paar avonden zelfs buiten de deur eten ondanks het geboekte halfpension. Het zwembad is heel erg warm en er zwemt praktisch niemand in. De bediening is erg onvriendelijk. Geen aanrader!!!!

• 9Travelster01-09-2013

"Mooiste locatie van Mahé"

We hebben hier met heel veel plezier verbleven. De locatie is de mooiste van Mahé vinden wij. De golven breken op 300 meter uit de kust dus geen golven op het strand. Vanaf het strand kun je snorkelen en je ziet gelijk veel bijzondere kleurrijke vissen en schildpadden Mensen van het hotel zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten was lekker, Indische keuken (Indische eigenaar). Het is niet super deluxe allemaal, maar bied voor ieder wat wils.

1 tip over Hotel Le Relax

• Travelster, 01-09-2013

Snorkel naar het eilandje dat op 100 meter uit de kust van Anse Royale ligt, daar vindt je prachtige zeedieren.

0 vragen over Hotel Le Relax

• WinkelsCadeauwinkel
    • ReceptieExpress check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• Reservering voor parkerenVerplicht
    • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats