Hotel Le Meridien Fishermans Cove

• Aan zee
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Le Meridien Fishermans Cove voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Le Meridien Fishermans Cove

• 9erna10-11-2011

geweldige vakantie

wij hadden een geweldige vakantie in Fishermans Cove. Heel vroeg aangekomen 's morgens in hotel, we kregen onmiddelijk een verfrissing en ontbijt aangeboden. Aangezien kamer niet klaar was (normaal om 8.30u) mochten we ons omkleden en douchen in de Spa. Mensen doen werkelijk alles om het je naar je zin te maken. Hotel is prachtig gelegen, en hoteltuin is héél mooi. Je kan wandelen naar Beau Vallon via strand, krijgt gratis snorkelmateriaal aangeboden door hotel. Snorkelen kan vlak voor hotel. Ontbijt is lekker en gevarieerd, gaan eten in le Bourgeois is zeker een aanrader.

kortom wij kunnen niks verkeerd zeggen over dit hotel

• 8Patricia van Gessel-Pasman21-07-2010

Leuk hotel aan lang zandstrand, wel druk

Op onze huwelijksreis hebben we 4 hotels bezocht: L'Archipel,Lémuria,Fisherman's Cove en Sainte Anne's. De Fisherman's Cove sprak ons het minst aan omdat het ligt aan een druk, lang strand (niet aan een mooie baai, zoals The Northolme en Sunset Beach) en 's ochtends alle bedden bij het zwembad al bezet zijn.De service van het hotel is goed. Ze hadden ons geupgrade naar de Allamanda suite: mooie kamer met flatscreen tv, open badkamer en eigen houten terras. Onze pech was dat er mieren op de vloer naast het bed rond liepen.Het eten was goed, vooral à la carte restaurant Le Mont Fleuri is een aanrader!Op verzoek dekken ze een tafel voor je aan het eind van de pier met mooi uitzicht over de Indische Oceaan. Tip: huur een auto om het eiland te verkennen. Le Jardin du Roi is echt heel mooi om te zien en je kan er lekker pannekoekjes eten in de Creperie. Victoria vonden wij niet bijzonder:druk en weinig keuze in de winkels. Het is een goed hotel voor families en mensen die van drukte houden.

• 9Marc19-02-2008

Ik ben hier in feb 2008 geweest. Uitstekend hotel, alles ziet er nieuw en fraai uit, nette kamers, vriendelijk en service-gericht personeel. Alleen ontbeten in het hotel en dat was uitstekend.

Met vrienden

• 8Patricia van Gessel-Pasman09-08-2006

• 9mirella30-06-2005

We zijn eind mei op huwelijksreis geweest naar de seychellen. Fisherman's Cove is ons eerste hotel geweest. Het hotel was net open na renovatie heeft nu 5 sterren . Alles was erg mooi. Een gezellige bar en een heel goed restaurant op de pier aan het strand. Hele vriendelijke mensen die je persoonlijk aanspreken en constant voor je klaar staan. Service is super! Mooie kamers met airco. We zijn hier 5 nachten geweest en er was echt niets slechts op aan te merken. Echt een aanrader!

Anders

0 tips over Hotel Le Meridien Fishermans Cove

0 vragen over Hotel Le Meridien Fishermans Cove

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
      • Eten en drinkenDiner, Lunch
      • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
      • Kleur van het strandLicht
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
      • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages