Hotel Kempinski Resort Seychelles

9Fenomenaal

Hotel Info

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Kempinski Resort Seychelles voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kempinski Resort Seychelles

• 2018
    9inge segers16-09-2018

never seen better

Het is een speciale plek, Het is niet het goedkoopste hotel maar voor een speciale gelegenheid een echte aanrader. Eigenlijk heb ik hier geen negatieve zaken om te melden. Er wordt veel gedaan en aan alles gedacht om het je zo aangenaam mogelijk te maken. Ook de bediening heb ik zelden zo volmaakt geweten. De kamers zijn mooi ingericht al lagen we een beetje aan de buitenkant en was ons uitzicht minder mooi. Maar je gaat niet om op de kamer te zitten vonden wij. Het ontbijt zag ik ook zelden zo uitgebreid en mooi gepresenteerd. Ook hier wordt met alle culturen rekening gehouden. Op het strand word je regelmatig verwend met een snackje en water word gratis gebracht 2 x naast je ligbed. het hotel maakt zich sympathiek door de drank op de kamer gratis aan te bieden en dagelijks te komen aanvullen. Een topper

Masami Egami, General Manager, Manager, 03-12-2018

Dear inge segers,

Thank you for sharing such a wonderful review of our hotel. I am glad you enjoyed your stay with us and would recommend our hotel to fellow travellers.

I am pleased to hear that you felt so well taken care of by our recreation team. Our "boys in blue" are often recommended for their friendly and attentive beach service, providing water and refreshments to our guests while they recline on the beach. I will be sure to share your kind remarks with them. It is wonderful to hear that you enjoyed the lavish breakfast buffets at Café Lazare. We take great pride in the premium dining options available at Kempinski Seychelles Resort Baie Lazare and are delighted to hear that you enjoyed them too.

I do hope that one day we can welcome you back to the Seychelles and back to our hotel. Happy travels!

Best regards,

Masami Egami General Manager