Hotel Banyan Tree Seychelles

Hotel Banyan Tree Seychelles

Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, ZorghotelWeer vandaag30°25°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Banyan Tree Seychelles voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Banyan Tree Seychelles in het Nederlands

Nooit weer.

Suzan. R
17-9-2012

Wij zijn hier gekomn voor onze huwelijkreis wat mooiste reis van onze leven had moeten zijn. We verbleven in de beacht front spa pool villa. Nou villa??? Voor 1256 euro pn zit je dus in een heel klein kamertje wat je ook zult hebben in een normaal hotelkamer. Het strand zelf is ontzettend mooi. Daar geen negatief woord over te vertellen. Maar de service laat te wensen over. Ontbijt is minder dan bij een B&B. wij zijn hier in September geweest en geen droog moment meegemaakt. De hele dag en avond regent het. Dat is blijkbaar sinds 2 jaar al zo omdat het klimaat overal veranderd. Na 4dagen en nachten opgesloten in een klein kamer wat ze villa noemen besloten we eerder weg te gaan. Ze zijn ons op geen enkele manier tegemoet gekomn. Ons voor de hele pot in rekening gebracht en waren ook niet bereid om ons een tegoedbon te geven om in een andere Banjan tree resort te besteden. Niet eens een bon twv 250 euro. Niets, niets , niets!!!!!!!!!!!!

Gereisd Met partner in september 2012

Te duur voor wat je krijgt!!!!

jolie aerts
15-9-2012

9dagen verbleven in de beachfront spa pool villa in september wat je dus liever niet kunt doen tenzij je dol op regen bent. De villa is te klein om het villa te noemn. Je hebt maar 1 kamer. That's it!! We verbleven obv half pension. Ontbijt is wat je zou verwachten van een B&B. De ligging en omgeving is een dikke 10 maar dat is het dan!! Daar betaal je 1256 euro per nacht voor. Eten is prima maar zeker geen sterren waard zeker niet als je roomservice besteld. Al met al krijg je geen waarde voor je geld.

Gereisd Met partner in september 2012

Een droom plaatje.Het mooiste

Eric Jul
22-7-2010

Ergens hebben we spijt dat we hier ,nu al waren.Nu kan niks nog beter of mooier worden,dit is echt het paradijs. We bezochten ook Birth island Praslin en la Dique,dit zijn de belangrijkste eilanden ,die ge dan zeker moet bezoeken en de moeite waard zijn.Het is er wel overal zeer prijzig voor alles, eten drinken winkeltjes ,omdat alles ingevoerd moet worden. In September hadden we wel elke dag een buitje van 5 minuten met warm water,heel aangename temperatuur 29 graden een beetje vochtig maar te doen, Maar natuur en zichten Top Top Top Top

Gereisd Met partner in september 2000

2008

In een woord prachtig met een evenzo prachtig strand en de

Jeroen
17-7-2008

In een woord prachtig met een evenzo prachtig strand en uitzicht! Als afsluiting van onze vakantie/huwelijksreis zeker een aanrader! Probeer ook zeker de BBC on the beach met privekok. wel prijzig maar zeker de moeite waard en bovenal romantisch.

Gereisd Met partner in Thu Jul 17 2008 15:25:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Paradijs op aarde! In koloniale stijl gebouwd

Tom Bodde
30-12-2007

Paradijs op aarde! In koloniale stijl gebouwd. Prive villa's, de één heeft nog mooier zeezicht dan de ander. Ik wilde niet meer mee naar huis...

Gereisd Met vrienden in december 2007
2006

Tijdens ons verblijf in dit hotel zijn we getrouwd

Cees
3-6-2006

Tijdens ons verblijf in dit hotel zijn we getrouwd. Al bij aankomst wordt je in de watten gelegd. Niets is te veel moeite en alles wordt voor je geregeld. Een unieke ervaring. De ligging is prachtig aan een baai met een zeer mooi strand. De villa's liggen aan het strand of tegen een berghelling met uitzicht op de baai. Prachtig! Als je wilt wordt je met een golfcart bij je villa opgepikt om naar het strand te gaan oid. Erg goed verzorgd. Het resort ligt op een zeer rustige plek op Mahe. Er zijn niet echt restaurantjes of winkels in de buurt. Onze vakantie hier is ons zeer goed bevallen! Erg veel privacy. Een kwalitatief bijzonder goede ervaring. Helaas heeft kwaliteit ook zijn prijs.

Gereisd Anders in juni 2006

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Lunchpakketten, Thais, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessFitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Banyan Tree Seychelles in Mahe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Banyan Tree Seychelles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.