We hebben een aantal aanbieders voor Mahe voor je op een rij gezet:

Reviews over Mahe

Bountystranden 😊

Karin
    7-8-2018

Mahe is mooi maar je moet niet gaan voor de cultuur. Wij gingen voor een relaxvakantie met mooie rustige stranden. Dan zit je goed 🤗. Fietsen is daar niet te doen en bij ons hotel on het zuidoosten was er s avonds niet veel maar daar kwamen we niet voor. Bij Takamaka beach kun je fijn aan t strand eten. Het is een heel mooi strand en in maart was het er niet druk. Heerlijk !

Gereisd Met partner in maart 2018

Een keertje is leuk

Marco koomem
    3-10-2016

De seychellen is echt eenmalig een leuke vakantie.mooie stranden vriendelijke mensen en mooie natuur.uitgaansleven is bagger.een paar locale barretjes en daar houdt het wel mee op.nadeel is ook dat de laatste bus om half 9 gaat.gaook niet langer als een week.dan heb je het wel gezien.

Gereisd Alleenreizend in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een paradijs!

Danielle TG
    7-1-2014

Echt een paradijs op aarde, ze hebben er niet voor niets de Bounty reclame gemaakt. We hebben onze ogen uit gekeken. Qua cultuur genoeg te zien en de sfeer te proeven hoe de bevolking werkt en leeft in deze prachtige omgeving.

Gereisd Met partner in Mon Sep 16 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een eiland van je dromen

Travelster
    1-9-2013

Mahé is prachtig. Je kunt naar de 'hoofdstad' Victoria waar het druk is, of de binnenlanden in waar je wandelingen kunt maken door de tropische wouden. Mensen die van strand houden kunnen heerlijk aan de niet drukke bounty stranden liggen. Pak een auto en je hebt een strand voor je alleen. Als je van avontuur houdt is Mahé ook geweldig. Maak bijvoorbeeld een wandeling van 5 km langs de rotskust en je komt op een overweldigend strand waar een zoetwater beekje in de zee uitkomt. Heerlijke afkoeling na een warme wandeling!

Gereisd Met partner in februari 2013

Goed startpunt, zeker niet het mooiste eiland

edward.nijland
    24-6-2013

Dit was het laatste van de 3 eilanden die wij bezochten dit jaar. Achteraf hadden wij hier moeten beginnen en moeten eindigen op La Digue of Praslin. Het is een mooi eiland maar zeker niet het mooiste wat hier wordt beweerd. De sfeer en stranden zijn op andere eilanden veel beter. Het is een groter eiland waar wel iets meer te beleven valt. Het heeft alleen niet de sfeer van bijvoorbeeld La Digue. Ook is het weer wat grilliger door de hoge bergen.
    Voor de rest is het meeste al wel gepost.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013
Mahe scoort een 7,2 uit 10, op basis van 25 reviews