Vakantie in Mahe

vakanties Mahe

We hebben een aantal aanbieders voor Mahe voor je op een rij gezet:

Reviews over Mahe

• 7Karin07-08-2018

Bountystranden 😊

Mahe is mooi maar je moet niet gaan voor de cultuur. Wij gingen voor een relaxvakantie met mooie rustige stranden. Dan zit je goed 🤗. Fietsen is daar niet te doen en bij ons hotel on het zuidoosten was er s avonds niet veel maar daar kwamen we niet voor. Bij Takamaka beach kun je fijn aan t strand eten. Het is een heel mooi strand en in maart was het er niet druk. Heerlijk !

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in maart 2018

• 9carretje01-12-2016

Mooi!

Mooi eiland. Wel duur, dat doet men om het toerisme binnen de perken te houden. Prachtige eilanden, mooie flora en fauna.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in februari 2016

• 6Marco koomem03-10-2016

Een keertje is leuk

De seychellen is echt eenmalig een leuke vakantie.mooie stranden vriendelijke mensen en mooie natuur.uitgaansleven is bagger.een paar locale barretjes en daar houdt het wel mee op.nadeel is ook dat de laatste bus om half 9 gaat.gaook niet langer als een week.dan heb je het wel gezien.

• 3Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Zorg voor natuur

Alleen gereisd in februari 2016

• 5reisgek29-07-2014

Ongezellig

Het eiland is niet erg gezellig. Geen gezellig centrum. Wij gaan altijd binnen Europa op vakantie en dat men name vaak naar Griekse eilandjes. Wij hadden ons van dit eiland veel voorgesteld maar dat viel erg tegen. De volgende keer voor ons weer Griekenland! Daar is het klimaat heerlijk, de stranden en het water meestal mooi schoon. Er lopen weinig krabben enz op het strand er staan vaak heerlijke strandbedjes!

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving
    • 7Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in februari 2014

• 8Danielle TG07-01-2014

Wat een paradijs!

Echt een paradijs op aarde, ze hebben er niet voor niets de Bounty reclame gemaakt. We hebben onze ogen uit gekeken. Qua cultuur genoeg te zien en de sfeer te proeven hoe de bevolking werkt en leeft in deze prachtige omgeving.

• 8Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2013

• 6ekholland12-09-2013

seychellen hebben mooie strande maar that's it

seychellen zijn erg duur, stranden zijn mooi, in september kun je het beste aan de noordkant (Beau vallon) zitten want de zee in het zuiden is ruw (wel mooie stranden in het zuiden)

Gereisd met partner in september 2013

• 10Travelster01-09-2013

Een eiland van je dromen

Mahé is prachtig. Je kunt naar de 'hoofdstad' Victoria waar het druk is, of de binnenlanden in waar je wandelingen kunt maken door de tropische wouden. Mensen die van strand houden kunnen heerlijk aan de niet drukke bounty stranden liggen. Pak een auto en je hebt een strand voor je alleen. Als je van avontuur houdt is Mahé ook geweldig. Maak bijvoorbeeld een wandeling van 5 km langs de rotskust en je komt op een overweldigend strand waar een zoetwater beekje in de zee uitkomt. Heerlijke afkoeling na een warme wandeling!

• 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in februari 2013

• 8edward.nijland24-06-2013

Goed startpunt, zeker niet het mooiste eiland

Dit was het laatste van de 3 eilanden die wij bezochten dit jaar. Achteraf hadden wij hier moeten beginnen en moeten eindigen op La Digue of Praslin. Het is een mooi eiland maar zeker niet het mooiste wat hier wordt beweerd. De sfeer en stranden zijn op andere eilanden veel beter. Het is een groter eiland waar wel iets meer te beleven valt. Het heeft alleen niet de sfeer van bijvoorbeeld La Digue. Ook is het weer wat grilliger door de hoge bergen.
    Voor de rest is het meeste al wel gepost.

• 7Uitgaanslevenn

januari 2013

• 9jolie aerts16-09-2012

ontzettend mooi!!!

Seychellen is in één woord prachtig!!!!

Gereisd met partner in september 2012

• 9Hans van der Hoorn04-07-2011

Mahé, het mooiste eiland dat we ooit bezochten.

Een fantastisch eiland met een schitterende natuur, dat uitstekend geschikt is om helemaal tot rust te komen. Talloze prachtige maagdelijke stranden, waar je meestal de enige bezoeker bent. In de dorpen verrukkelijke restaurants, zoals Kaz Kreol in Anse Royale of Batista in Takamaka.

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving