La Digue

We hebben een aantal aanbieders voor La Digue voor je op een rij gezet:

vakanties La Digue

We hebben een aantal aanbieders voor La Digue voor je op een rij gezet:

Reviews over La Digue

Respecteer de mooiste wonderen van de wereld.

Lester
    10-11-2018

De seychellen zijn 115 prachtige eilanden bij elkaar gelegen in de Indische oceaan. Hiervan zijn er maar 3 bewoond. Mijn verblijf op het hoofdeiland Mahe was super, het hele jaar door is het warm en er zijn geen orkanen etc. Ik heb gevaren naar Praslin en La Digue de nog kleinere eilanden dan Mahe en waarschijnlijk zijn hier meer toeristen dan locals. Op La Digue waren er voorheen geen auto's maar nu zie je er enkele, alles gebeurt op de fiets. Dan nog niet gesproken te hebben over de mooie stranden van de Seychellen eilanden. De stranden zijn hier zo mooi dat Bounty besloot hier de reclames op te nemen. Overdags over het eiland toeren, tropische fruit eten, zwemmen en bakken op de mooiste stranden ter wereld en genieten van de lokale keuken is echt een relax vakantie! Dit is echt een vakantie om te relaxen maar je kunt er ook uitgaan, er zijn meerdere tentjes zoals Tequila Boom en Barrel maar daarvoor ga je niet naar de Seychellen.

Gereisd Met partner in april 2017

Prachtig eiland met waanzinnige standen.

nienke & edwin
    3-7-2013

Vergeet alleen je muggenspray niet. Wij vonden de stranden op Praslin alleen wat mooier en daar was ook meer te doen ( auto huren) . Tevens leek La Dique een stuk armoediger dan Praslin. Maar, een waanzinnig mooie bestemming!

Gereisd Met partner in juni 2013

Super strand en sfeer, 's avonds niets te doen

edward.nijland
    24-6-2013

Dit was het tweede eiland van ons bezoek aan de Seychellen. Overdag een bijzonder gezellig eiland omdat iedereen fietst en alles klein en overzichtelijk is. De stranden zijn niet te omschrijven. Je kan ook per fiets elke dag een ander strandje pakken. Overdag erg relaxed. 's avonds is er ronduit niets te beleven en vond dit nogal tegenvallen. En met niets bedoel ik niets. Er zijn een paar restaurants maar verder niets qua bars. 2 a 3 nachten zou genoeg zijn. Het mist wat caribische of hippie sfeer die ik eigenlijk wel verwacht had.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

Garden of Eden, really!

dominique
    27-8-2012

Have been to the Seychelles twice, an I think it is the most beautiful destination on Earth. We did a cruise, combined with a hotel stay. La Digue is the nicest island, Praslin has the 'Coco de Mer', which is nice as an excursion. Mahe was the least interesting island. Prices in Seychelles are rocket high, "to avoid mass tourism" (haha). Therefor, the cruise was a nice option, in each case less expensive than the hotels, which often are exorbitantly expensive. All in all, a fantastic destination!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

Een paradijs.

Hans
    30-12-2009

Seychellen. Het is eigenlijk onmogelijk om van deze wonderbaarlijke reis een verslag te maken. Ik zou dan een boek moeten schrijven om al mijn ervaringen en indrukken te kunnen beschrijven.

De Seychellen. Het wordt het paradijs genoemd. Onder andere het eiland Praslin Garden of Eden. Voor de toerist is dit ook zo. De schoonheid van deze eilanden is niet te beschrijven. De rode granieten rotsen en witte stranden zijn nergens anders op deze aarde te vinden. De mensen zijn er heel erg vriendelijk en gastvrij. De temperatuur is altijd warm en nooit onder de 21 graden. Er zijn geen seizoenen op december na wat zij de regenmaand noemen. Het regent er dan gemiddeld een uur per dag. De bananen, ananassen en kokosnoten en nog vele ander vruchten groeien in het wild en zijn het hele jaar door te oogsten. Er is een overvloed aan vis die je niet op de markt vind (behalve in Victoria) De vis komt direct uit zee. Deze wordt dan onderling in de familie verdeeld. Hans.

Gereisd Met vrienden in Sat Nov 14 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
La Digue scoort een 8,5 uit 10, op basis van 17 reviews