Hotel Labriz

Meer hotelinfo

1 review over Hotel Labriz

• 8N.M. Kommer26-08-2008

Zeker een aanrader.

Moderne accomodatie met garden en beachvilla's. De beachvilla's liggen nagenoeg aan het strand. Je hoort constant het gedreun van de branding. Personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Schitterende ligging en een overweldigende natuur. Direkt in de buurt ligt een opvangcentrum voor de grote landschildpadden. Voor snorkelen moet je wel een flinke ondiepe afstand overbruggen. Na de branding waan je je in een diepzeeaquarium. Zorg wel dat je zwemschoentjes bij je hebt. Er ligt gesteente, koraal en er zijn zeeegels. Enige minpunt is het (veel) te dure eten en drinken. Reken op ongeveer 5 euro voor frisdrank. Een fles water in het restaurant kost 4 euro, in de villa is het gratis. Een gemiddeld diner kost ongeveer 70 a 80 euro per persoon en daar zit bijv. de wijn dan nog niet bij. Afrader is het Japanse restaurant. Erg duur, te veel en niet de kwaliteit zoals wij die in Nederland gewend zijn. Maar al met al: het is een onvergetelijke vakantie geweest.

Familie

0 tips over Hotel Labriz