Hotel Hilton Seychelles Labriz Resort & Spa

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Seychelles Labriz Resort & Spa voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Hilton Seychelles Labriz Resort & Spa

• 9jolanda Franssen25-06-2019

Droomverblijf op Silhouette island

We zijn per helicopter geland op Silhouette en daar stonden de mensen van het resort ons al op te wachten. We hadden een villa met private pool geboekt die er fantastisch uitzag en van alle gemakken was voorzien. Er rijden overal kleine caddys om je comfortabel te verplaatsen. Er zijn geweldige restaurants en zwembad. Met name de serene rust de fabelachtig witte stranden en de beleefde medewerkers maakten het verblijf tot een droom. Alsof je het eiland voor jezelf hebt.

Met oudere kinderen

• 2018
    9Karin20-04-2018

Bounty-ervaring

Schitterend..rustig...bounty

• Oude reviews

9Jeroen van der Ploeg28-12-2014

Perfect hotel op super eiland!

Wat een geweldig hotel is dit: het is zeer ruim opgezet, alles ziet er prachtig uit en het personeel is zeer vriendelijk. De bootreis naar het hotel is ook een belevenis. Indien je hier verblijft moet je zeker naar het 'gran kaz" restaurant gaan: perfect eten in een ongelofelijk mooi gebouw (plantation house). Ook het Italiaans restaurant is super. Over de huisjes: we hadden een geweldige tuinvilla met eigen zwembad; grandioos. Silhouette is een geweldig mooi eiland en je kunt er goed wandelen in de natuur, die er erg ongerept is. Indien je maar naar 1 eiland van de Seychellen zou gaan is dit een erg goede keus (wij kunnen dit goed beoordelen, omdat we al op vele eilanden zijn geweest).

Met jonge kinderen

0 tips over Hotel Hilton Seychelles Labriz Resort & Spa

0 vragen over Hotel Hilton Seychelles Labriz Resort & Spa

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten, Sushi

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
      • JacuzziAanwezig
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Strijkservice, Wasserette

• SaunaBio sauna, Hammam, Kruidenbad, Steen & edelsteen sauna, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen