Reviews over Cerf Island

Paradijs op aarde!!!

Hans en Roelie,
    3-4-2011

Wat een prachtig resort wij hebben een geweldige week gehad. Je wordt ontzettend in de watten gelegd door super vriendelijk personeel. De keuken is erg goed . Wij zaten in een Hide Away villa met uitzicht op de oceaan wat een luxe ! De video op de site geeft een heel goed beeld want het is echt waar. Geweldig! Vooral de badkamer is super! Je kunt er heelijk snorkelen, zwemmen, wandelen en vooral lekker relaxen.

Voor herhaling vatbaar!

droom vakantie

gerard arkenbout,
    4-9-2008

Cerf island is een eiland op de seychellen met witte stranden en een azuur blauwe zee. Hotel is zeer mooi met hele luxe kamers....in een woord top!!!!!!!!!!!!!!!