7.3GoedScore uit 6 reviews

• Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

Wat zeggen bezoekers over

7.3GoedScore uit 6 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

6 reviews

Leuk voor bergklimmers
Door Jurko op 22-03-2015
Gereisd met partner

Als je van het geluid van een "snelweg" houd, boek dan snel een garden villa!! Lekker op 25 meter afstand van je balkon de trucks en auto's voorbij razend!! Als je van bergklimmen houd ook dan snel boeken!! Amper tegenop te lopen veel te steil en veel trappen. Strand is te bereiken door vijf minuten langs de "snelweg" te lopen. Eten is gewoon goed alleen wel buffetvorm. Ook redelijk aan de prijs maar je moet wel want er is niks anders in de buurt! Kortom wij gaan nooit meer hier heen. Manager doet niks aan eventuele problemen. Wel nadat we klaagde over de garden villa kregen we (gratis) een upgrade waar we eerst €100,- per nacht extra voor moesten betalen. Die €100,- vonden we teveel en dus konden we alsnog gratis erin, dat is eigenlijk het enige positieve...

Echt goed! Really good!
Door lindatomaselli op 09-10-2012
Gereisd met partner

We have been there for about 10 days and I have to say we have nothing to coplain about! The staff is really friendly, the room are clean and safe and the location is good, just 3 mins walking from the beach. If you want a relax holiday choose this hotel!

Echt genieten
Door Renateveronique op 14-06-2012
Gereisd met partner

Mooie accommodatie, vriendelijk personeel, goed eten, mooi zwembad, heerlijk rustig! Je hebt wel een huurauto nodig om ergens te komen, ook het strand aan de overkant van de weg is niet de mooiste, ik zou lekker gaan strandhoppen. Voor je conditie en het afvallen is het perfect gelegen, want traplopen dat moet je daar wel. De kamer was echt groot en goed onderhouden, helemaal niks te klagen! Voor de rest is het leven daar niet duur, maar ook niet goedkoop, dus neem wel je credit card mee.

Rustig, mooi gelegen complex
Door Jo Rozen op 03-08-2010
Gereisd met partner

Valmer is echt een plaats voor mensen die in een kleinschalig complex rust zoeken. De suites zijn prima, zeer ruim en voorzien van alle gemakken. Hte verdient echt de voorkeur om de suites te boeken aangezien de 'reguliere' hotelkamers in het hoofdgebouw aan de weg gelegen zijn terwijl de suites in kleine huisjes tegen de bergwand aan liggen. Het zwembad met bijbehorend uitzicht zijn prachtig. Er moet veel trapgelopen worden dus niet egschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

kleinschalig complex in mooie rustige omgeving
Door henk oosterveen op 02-08-2010
Gereisd met partner

mooie ruime chalets met alle voorzieningen. twee keer gratis upgrade ; goed restaurant met een schitterend uitzicht. goed bereikbaar vanaf de doorgaande weg.heerlijk rustige omgeving. strand vlakbij.aangezien het complex tegen een heuvelwand is aangebouwd veel trappen dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. personeel vriendelijk en behulpzaam.alles schoon en goed onderhouden.leuk zwembad.zeker een aanrader!

nooit weer
Door wim op 23-02-2010
Gereisd met partner

alleen maar trappenklimmen. auto noodzaak. strand werd op gewerkt met bulldozer rumoer van ondergelegen voetbalveld

Info

Website

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.