Sorteren

Reviews over Baie Lazare

nu Kempinski

olivier
    17-10-2012

was er in aug 2012 het resort was net af, nog kleine werken, is een mooi en goed resort, met een prachtige baai een van de mooiste van het eiland, prijs kwaliteit een goed hotel

Echt goed! Really good!

lindatomaselli
    9-10-2012

We have been there for about 10 days and I have to say we have nothing to coplain about!

The staff is really friendly, the room are clean and safe and the location is good, just 3 mins walking from the beach.

If you want a relax holiday choose this hotel!

Echt genieten

Renateveronique
    14-6-2012

Mooie accommodatie, vriendelijk personeel, goed eten, mooi zwembad, heerlijk rustig! Je hebt wel een huurauto nodig om ergens te komen, ook het strand aan de overkant van de weg is niet de mooiste, ik zou lekker gaan strandhoppen. Voor je conditie en het afvallen is het perfect gelegen, want traplopen dat moet je daar wel. De kamer was echt groot en goed onderhouden, helemaal niks te klagen! Voor de rest is het leven daar niet duur, maar ook niet goedkoop, dus neem wel je credit card mee.

Rustig, mooi gelegen complex

Jo Rozen
    3-8-2010

Valmer is echt een plaats voor mensen die in een kleinschalig complex rust zoeken. De suites zijn prima, zeer ruim en voorzien van alle gemakken. Hte verdient echt de voorkeur om de suites te boeken aangezien de 'reguliere' hotelkamers in het hoofdgebouw aan de weg gelegen zijn terwijl de suites in kleine huisjes tegen de bergwand aan liggen. Het zwembad met bijbehorend uitzicht zijn prachtig. Er moet veel trapgelopen worden dus niet egschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

kleinschalig complex in mooie rustige omgeving

henk oosterveen
    2-8-2010

mooie ruime chalets met alle voorzieningen. twee keer gratis upgrade ; goed restaurant met een schitterend uitzicht. goed bereikbaar vanaf de doorgaande weg.heerlijk rustige omgeving. strand vlakbij.aangezien het complex tegen een heuvelwand is aangebouwd veel trappen dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. personeel vriendelijk en behulpzaam.alles schoon en goed onderhouden.leuk zwembad.zeker een aanrader!

Baie Lazare scoort een 6,7 uit 10, op basis van 3 reviews