Reviews over Alphonse Island

Hoewel er 3 sterren staan, is dit zeker een 4 sterren, zo

David,
    1-11-2006

Hoewel er 3 sterren staan, is dit zeker een 4 sterren, zo niet een 5 sterren resort. Het personeel is zeer behulpzaam zonder opdringerig te zijn. Het eten was geweldig, zowel het buffet als a-la-carte. Chef-kok Eric kwam ook regelmatig langs om te informeren of alles beviel. Het personeel van de duikschool was ook zeer attent en proffesioneel. Zij kwamen net als de mensen van het vissen ´s avonds regelamtig een drankje drinken met de gasten. Het eiland is behoorlijk groot, elk huisje heeft twee fietsen tot zijn beschikking zodat je vrij snel van de duikschool naar het restaurant, de noordkant van het eiland, etc kan. De huisjes hebben een verzonken bad, buiten douche en een terras aan de voorkant.