Reviews over Pirot

Degelijk hotel met goede keuken in mooie omgeving

Jasmina,
    21-2-2013

Hotel StarA dat vaak Hotel Planinarski Dom wordt genoemd naar de locatie, is een hotel midden in de natuur. Planinarski Dom is een natuurpark nabij het schitterende Nationaal Park Stara Planina (Old Mountain). Het hotel ligt 12 kilometer buiten Pirot richting Vrelo.

Het hotel is onderdeel van Tigar, een concern met als belangrijkste product autobanden in samenwerking met Michelin. Voor ontvangst buitenlandse gasten is geïnvesteerd in dit hotel. Dat betekent niet dat het een modern hotel is. De kamers zijn degelijk maar wat ouderwets ingericht. Niet overal is airconditioning. De kamers zijn wel heel schoon.

Wij hebben het hotel regelmatig gebruikt als uitvalsbasis om locaties in de Stara Planina te bezoeken. Ook hebben wij het hotel gebruikt om vrienden uit Nederland onder te brengen. Als uitvalsbasis voor uitstapjes in de Stara Planina is het hotel uitermate geschikt. Ook wanneer je voor andere zaken in Pirot moet zijn en voor de overnachtingen de rust en de natuur wilt opzoeken.

Pirot scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews