Fathala Reserve

6.1Voldoende

14.6km van centrum

• 10jl²22-06-2016

leuke evaring

De lionwalk is leuk de safari ook super

Gereisd met partner in november 2015

• 7MenJ01-05-2016

Leuk als je nog nooit safari hebt gedaan

Wel een mooi park maar jammer dat ze geen roofdieren hebben. De safari wordt wel goed gedaan (goed gereden en gestopt en goede info). De lionwalk is leuk als je dit nog nooit gedaan hebt. Bij ons hadden de leeuwen er niet zo veel zin in en was het geen lopen maar een paar fotomomenten; het blijven wilde dieren. In mauritius was het allemaal iets professioneler en kon je met de leeuwen lopen en aanraken.

Gereisd met partner in maart 2016

• 4Mira03-02-2016

Opgezet

De entree ziet er leuk uit, maar als je dan op "safari" gaat merk je inderdaad dat het een kleine dierentuin is en het enige wat wild is zijn de vliegen. De neushoorn staat de hele dag bij de voer en drinkplaats. De gids zegt mij iets teveel dat je geluk hebt en overdrijft zwaar. Een wildsafari had ik me wel iets anders voorgesteld. Jammer.

Gereisd met partner in januari 2016

• 7Dave23-08-2014

Klein Nationaal Park

Geen spectaculair groot park, een beperkt aantal wilde dieren maar toch heeft het wel iets... Entree is idd vrij prijzig in vergelijk met bijvoorbeeld Etosha. Het klopt dat ze bezig zijn met andere dieren (olifanten) maar daar zitten veel kosten aan (hekwerk/aanschaf). Als extra is er een Lion-walk (ong. 20/25 euro p.p) waar je met 2 loslopende leeuwen en bewaking een ronde maakt. Onze conclusie als je in de buurt bent gewoon doen.

augustus 2014

• 3annie, joop, virginie02-08-2014

ook wat opgezet voor de toeristen

is leuk voor kleine kindjes maar dan ook tever van goed ziekenhuis indien er iets zou gebeuren

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9Noel Philippe11-03-2014

Uitzicht van het Amazonegebied

Aanrader, warm, groen, water en veel vogels en een vriendelijke bevolking

Gereisd met partner in maart 2014

• 4josiane timmermans17-01-2014

leuk maar niet puur

is geen echte safari puur toeristisch en commercieel

Gereisd met vrienden in december 2013

• 5francie verbrugge16-01-2014

niet de naam safari waardig

is een artificiaeel park, loont de moeite niet volgens ons

Gereisd met partner in oktober 2013

• 6Jan28-12-2013

Gemaakt.

Geen echt wildpark. Is enkel voor toeristen bedoeld, een beetje fake..

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8marc_van_den_houwe22-08-2013

redelijk kostelijk wanneer je met het hotel gaat

Mooi park,hier kan je als je betaald natuurlijk een wandeling maken met kleine leeuwen

Gereisd met vrienden in januari 2013

10 van de 13 reviews gezien