Géén boekingskosten

Hotel Royam

SenegalSenegalSaly

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Royam voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 18 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 18 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

18 Reviews over Royam

• 8Henk25-12-2018

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Erg mooi resort direct aan de zee. Ruime rondavels

• 8Anna25-12-2018

Rustig leuk resort

Leuke huisjes in mooie tuin. Kunt liggen aan strand, op het mooie gras, of aan het zwembad. Eten heerlijk buiten aan het zwembad met s avonds altijd live muziek! Niet iedere dag buffet helaas. Dan 3 gangen keuze menu aan tafel geserveerd.

• 9Mark d28-10-2018

Hele vriendelijke mensen en prachrig resort.

Schitterend resort. Super aardige mensen, rustig en prachtige omgeving. Wel groot contrast buiten het resort waar meer armoede is.

• 9Trees Megens Scheers02-03-2018

Dit hotel is voor herhaling vatbaar !!

De kamer was ruim en werd elke dag schoon gemaakt. Fijn zwembad. Personeel was super aardig. Het eten was heerlijk en gevarieerd. Mooie hoteltuin met grote, statige oude baobab bomen en mooie begroeiing op de grond , werd goed onderhouden. Wat was minder goed? Ik zou het niet weten. Ja toch.... ha, ha, er lagen soms nog wat kruimels van de voorganger op jouw tafel.

• 10Guimet16-09-2017

Parfait en amoureux

Depuis plus de vingt ans nous venons régulièrement au Sénégal et avons connus des hôtels maintenant fermés et d'autres établissement toujours actifs. Nous étions à la recherche d'un petit hôtel au caractère convivial et familial avec un degré de comfort agréable , une bonne situation , un jardin exotique , une cuisine raffinée et un dépaysement total et nous l'avons vraiment retrouvés. Le Royam répond à tout ces critères , le personnel est vraiment sympathique et professionnel , les repas sont de qualité naturellement il ne faut s'attendre à des buffets où des restaurants divers comme par exemple en République Dominicaine mais l'Afrique noire n'est pas à comparer mais la teranga est présente partout dans ce lieu. La carte all-in est de bonne facture , la carte du restaurant est diversifiée avec en plus des tables installées à l'extérieur. La plage privée est agréable avec un plus pour les lits Balinais. La chambre en style Africain est simple en présentation mais s'intègre parfaitement dans le cadre sous forme de case local et dans un charme agréable. Sans problèmes et les yeux fermés , nous le recommandons et surtout ne pas avoir peur de poser des questions sru les services où demande éventuelle. Pour nos excursions , nous avons fait confiance à senegal-excursions.com de notre ami Djibril et ses frères , que du grand art , génial , à faire les yeux fermés. Dépaysement , ambiance , fou rire garantis , une seule idée y revenir.

• 8Jessica27-02-2016

Prima hotel

Prima verblijf in Royam. Strand is idd gedeeltelijk weggeslagen maar vooralsnog kun je hier echt nog heerlijk aan het strand liggen. Kamers leuk ingericht en schoon in de knusse rondavels. Ontbijt is basic maar goed, lunch veel keus en diner ook prima. Ook in Hotel Lamantin verbleven wat een klasse hoger is maar dure drankprijzen heeft. In vergelijking; Royam heeft echt een hele goede all inn prijs/kwaliteit verhouding.

• 10dany27-01-2016

fantastisch proper

Hotel gelegen aan het strand, met privézwembad en privéstrand; erg vriendelijk personeel, heel proper, zeer lekker eten met vele keuze. De tuin is goed onderhouden, de hutten liggen in deze prachtige tuin. Vertegenwoordiger van Senegal Tours komt dag na aankomst om uitstappen te boeken. Zeer aan te raden, zelf 4 uitstappen gedaan, erg interessant. Senegal Tours uitstappen zeer goed georganiseerd, met middagmaal waar de kwaliteit van het voedsel gegarandeerd wordt. Een reis om zeer aan te raden.

• 10roux20-10-2010

valeur sure

cela fait deja 13 ans que nous allons 1 fois par an, sejourner dans cet hotel qui est une valeur sure ambiance chaleureuse et amicale

• 10davril14-02-2010

tres bon hotel

le personnel est super et souriant le royam, un vrai petit paradis !!

• 10lale25-01-2010

perfetto

veramente un posto pulito ben servito a parte qualche furbetto fuori dalla struttura
    da provare lo consiglio

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• VolpensionBeschikbaar