Hotel Royam

Hotel Royamstersterster

8.5Fantastisch

Senegal, Senegal, Saly

Op vakantie geweest naar Royam?

8.5Fantastisch

19 reviews over Hotel Royam

• 2018
    8Henk25-12-2018

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Erg mooi resort direct aan de zee. Ruime rondavels

Gereisd met partner in december 2018

• 8Anna25-12-2018

Rustig leuk resort

Leuke huisjes in mooie tuin. Kunt liggen aan strand, op het mooie gras, of aan het zwembad. Eten heerlijk buiten aan het zwembad met s avonds altijd live muziek! Niet iedere dag buffet helaas. Dan 3 gangen keuze menu aan tafel geserveerd.

Alleen gereisd in december 2018

• 9Mark d28-10-2018

Hele vriendelijke mensen en prachrig resort.

Schitterend resort. Super aardige mensen, rustig en prachtige omgeving. Wel groot contrast buiten het resort waar meer armoede is.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Trees Megens Scheers02-03-2018

Dit hotel is voor herhaling vatbaar !!

De kamer was ruim en werd elke dag schoon gemaakt. Fijn zwembad. Personeel was super aardig. Het eten was heerlijk en gevarieerd. Mooie hoteltuin met grote, statige oude baobab bomen en mooie begroeiing op de grond , werd goed onderhouden. Wat was minder goed? Ik zou het niet weten. Ja toch.... ha, ha, er lagen soms nog wat kruimels van de voorganger op jouw tafel.

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

8Jessica27-02-2016

Prima hotel

Prima verblijf in Royam. Strand is idd gedeeltelijk weggeslagen maar vooralsnog kun je hier echt nog heerlijk aan het strand liggen. Kamers leuk ingericht en schoon in de knusse rondavels. Ontbijt is basic maar goed, lunch veel keus en diner ook prima. Ook in Hotel Lamantin verbleven wat een klasse hoger is maar dure drankprijzen heeft. In vergelijking; Royam heeft echt een hele goede all inn prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in februari 2016

• 10dany27-01-2016

fantastisch proper

Hotel gelegen aan het strand, met privézwembad en privéstrand; erg vriendelijk personeel, heel proper, zeer lekker eten met vele keuze. De tuin is goed onderhouden, de hutten liggen in deze prachtige tuin. Vertegenwoordiger van Senegal Tours komt dag na aankomst om uitstappen te boeken. Zeer aan te raden, zelf 4 uitstappen gedaan, erg interessant. Senegal Tours uitstappen zeer goed georganiseerd, met middagmaal waar de kwaliteit van het voedsel gegarandeerd wordt. Een reis om zeer aan te raden.

Gereisd met partner in december 2015

• 9Claudia van den eeckhaut22-01-2008

prachtige bungalows, sommige aan het strand gelegen zodat je de zeebries hoort. Service uitmuntend, heel vriendelijk personeel en het eten lekker, ook altijd keuze op de menu. heel verzorgd. ook voor de uitstappen, is er elke dag iemand aanwezig om uitleg te geven en te boeken. een aanrader! hotel Royam. Het blijft natuurlijk Afrika. Het is een land apart.

Gereisd met partner in september 2007

• 8vanberghen vervaet18-07-2007

heel mooi hotel en vriendelijke mensen,senegalezen zijn enorme aanklampers,zee is erg vuil en buiten het hotel is er niks te zien tenzij je de dure exursies doet.wij zijn van 11 tot 22 juli geweest.

Gereisd met partner in juli 2007

• 9Bettina en Peter31-01-2006

Zeer mooi hotel met Afrikaanse sfeer.Wij waren hier op huwelijksreis! Propere kamers (hutjes) Zorg wel dat je een bovenhut hebt want dan heb je ook een terras en de beesten kunnen niet zo in je kamer. Zeer lekkere gevarieerde keuken, vriendelijk personeel. Een schitterende tuin met mooi zwembad, onmiddellijk aan het strand (prive). Zee is wel te vergelijken met de Noordzee. Voor excursies moet je bij de plaatselijke bevolking zijn (o.a. Andy Hypopothame-tours)in de nabijheid ook zeer leuke dierentuin... wij gaan hier zeker nog eens terugkomen!!! Schitterende vakantie gehad en verliefd geworden op Afrika

Gereisd in januari 2006

• 9Steef14-01-2006

Bereikbaarheid iets minder doordat de toegangsweg tot de diverse hotels bij Saly erg slecht is. Eigen bewaking langs het eigen strand stuurt opdringerige straatverkopers zeer effectief weg. Een klasse hotel

Gereisd in januari 2006

0 tips over Hotel Royam

2 vragen over Hotel Royam

• Regina, 03-08-2016

Restaurantjes in Saly

Ik vroeg me af of er ook (veel) restaurantjes zijn in Saly? We kunnen namelijk kiezen tussen all-inclusive of halfpension, dus dan kun je nog een keer buiten de deur eten eventueel. Hoor het graag.

• Mayo, 29-12-2013

Senegal

wie kan ons een plaats aanbevelen in Senegal die voldoet aan onze wensen.Omdat we in gambia Alle excursies gedaan hebben ,denken we dat het beter is naar senegal te gaan.We zoeken dus een plaats vanwaar excursies te maken zijn op We zijn op leeftijd dus rijden niet zelf.Wel graag een gezellige plaats dus niet Te toeristisch.Aan de kust met leuke rstaurantjes. willen beslist geen all in hotel.. leuk zelf uitzoeken waar je wil gaan eten.

van buggenhout luc, 08-01-2014

Via www.abritel.fr of homelidays.com kan je een prachtige locatie huren in de buurt van Saly portudal, Safary village is de beste residentie in de omgeving privaat strand resto en bar dichtbij locale winkeltjes en niet te ver van centrum ongeveer 1.5km brood en groenten worden ter plaatse geleverd,wel vragen bij info op website waar het huis of appart.gelegen is.De meeste verhuurders hebben een eigen ophaaldienst aan de luchthaven dit is op voorhand te bespreken.Restaurant le soleil in centrum van Saly,van hieruit zal men u met plezier verder helpen voor excursies iedereen is een beetje gids dus men moet wel een degelijke nemen en afdingen op de prijzen.Neem ook eens een kijkje op salysenegal.net,hier zal u zeker voldoende info vinden over de streek. Groetjes en veel reisplezier Luc.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
    • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans
    • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Natuurzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, 75 m, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Arabisch, Aziatisch, Diabetische gerechten, Fast food, Frans, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Oosters, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen