Hotel Neptune

Hotel Neptunestersterstersterster

8.3Fantastisch

Senegal, Senegal, Saly

Op vakantie geweest naar Neptune?

8.3Fantastisch

Tonen op kaart

17 reviews over Hotel Neptune

• 2018
    8Melania05-01-2018

heel goed

Kleinschalig hotel met prachtige tuin, schoon, lekker eten en prettige sfeer. Mooie zonnige bestemming voor een week. Leuke excursies kunnen doen. Bedden hadden zachter gemogen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

• Oude reviews

10Myriam Cassimon07-12-2016

Paradijs

Als je het paradijs zoekt ... niet verder zoeken. Het is hier! Heerlijk hotel, geen 5 sterren. Zou ook niet passen in deze omgeving. Ruime suitekamers, zeer proper. Prachtige tropische tuin met kokospalmen en veel kleurige bloemen. Alles tip top onderhouden. Lekker eten (half pension zodat je ' middags de plaatselijke restaurantjes kan bezoeken). Wat wel 5 sterren verdient is het personeel. Nooit zo'n vriendelijke hulpvaardige mensen onrmoet. Spijt dat ik straks weer naar huis moet vertrekken.

Gereisd met partner in november 2016

• 8jimm12-02-2016

erg verzorgd en proper,jammer van te laat dinner

mooie verzorgde tuin,zwembad en heel ruime propere logies.strand via een kleine weg op 150m,goede en voldoende strandzetels en nog niet volledig weggespoeld strand.Food:ontbijt matig en beperkt-smiddags lekkere salades,helaas,men weze gewaarschuwd,s'avonds slechts dinner vanaf 20 hr(!) en ook geen buffet,alles moet gevraagd worden,wel vriendelijk personeel,helaas ontbreekt er altijd iets op tafel hetzij peper/zout/brood etc,c'est l'afrique

Gereisd met partner in februari 2016

• 8Jan01-05-2010

Afrika op zijn best

Aangenaam bungalow hotel met ruime verzorgde kamers. Zeer correcte bediening en voortreffelijke keuken. Kleinschalig, dus rustig, ideaal voor een relax vakantie maar ook geschikt als uitvalsbasis voor excursies. Enig minpuntje, niet direct aan het strand dus wordt je onvermijdelijk geconfronteerd met de lokale bevolking die je, zonder agressief of opdringerig te zijn, toch iets willen aanbieden. Het hotel zelf is echt wel een aanrader, behalve als je animatie en nachtelijk vertier zoekt.

Alleen gereisd in december 2009

• 10Ed Brughmans03-09-2009

Steeds weer boek ik hier terug!!!

Prachtige hutjes, in twee verdiepen, met een ietsje gedemodeerde airco, en af en toe een geluid uit het onderliggend vertrek. Ligt niet vlak aan het strand, maar wel een privé bewaakt eigen strand ietje verderop. Liggend in het Hof van Eden. Prachtige tuin. Vogeltjes en salamanders, tot aan de ontbijttafel. Goed verzorgd, vriendelijk personeel. Meer moet dat niet zijn. Een hele dikke lange pluim voor dit stukje 5 sterren Europa in een derde wereldland, waar mensen moeten vechten om te overleven. Prijs kwaliteit helemaal OK, daarom kom ik telkens terug.

Zakelijk gereisd in september 2009

• 9jeff hagedoren01-06-2009

een aanrader

een aanrader voor wie een rustige vacantie wil doorbrengen in een tophotel, prijs kwaliteit perfect en goede service met franse manager , eten

Gereisd met partner in mei 2009

• 5Iris en Peter28-07-2008

Duur hotel gn extra's,eten plus,vakantiesfeer nul

Positief:het eten (alhoewel na een week eentonig),de kamers( wel zeer hard bed),het zwembad(jacuzzi niet verwarmd).Maar:de animatie is zeer zeer pover,overdag bijna niets,s'avonds steeds hetzelfde live bandje tijdens het eten.Er was s'avonds geen muziek in de bar,ongemotiveerde barmannen die al om 22.30 u soms vertrokken.Het eten is volgens de brochure a la carte,maar blijkt daar een menu te zijn.Als je die niet volgt betaal je behoorlijk wat extra,ook voor simpele gerechten.De drank aan tafel is ook te betalen,zelfs het water en de prijzen zijn zeer duur,zelfs in vgl met Europa.De fitnessruimte is een lachertje en echt mooi is de ligging niet.Wij komen hier niet meer terug.

Gereisd met partner in juli 2008

• 9Matthijs-Smet24-04-2008

hebben 1 week neptune gedaan.Neptune is geen 5 sterren waard.Enkel diner is ster waard.Ongemotiveerd personeel(dit in vergelijking met hotel paletuviers,hier moto:alles kan,alles mag).Matige animatie s'avonds.Tuin niet verzorgd.Fitnesstoestellen werkten niet (detail ok).Saly is vercommercialiseers.Men noemt dit het St-tropez van senegal,voor mij meer het benidorm van 1970.Goede kamers met verouderd sanitair.Conclusie:doe eerst 1 week paletuviers in Toubacouta voor het echte afrika en zijn bevolking(met prachtige excursies),daarna neptune voor strandvakantie en haar lekker eten.

Gereisd met partner in april 2008

• 9sara19-03-2008

wij waren hier met een 17 maand oude baby, dit viel heel goed mee.Kindvriendelijk, super vriendelijk personeel.Mooie verzorgde tuin,mooi en veel vogeltjes tijdens het ontbijt vergezellen je. Kamers zijn kleine bungalowtjes, iedere dag worden ze gepoetst.De bedden en matras zijn wel naar de harde kant, airco werkt uitstekend!Ondanks de vliegenramen toch nog veel muggen in de kamer.Dus muskietennet voor babies is geen overbodige luxe.Soms electriciteitspanne, maar ja, dat is Afrika.Het eten in het hotel 's middags is redelijk duur in vergelijking wat je aan de zee kan eten (250m verder)Ga zeker eens eten in HABANA café (op de boulevard aan het strand) lekker en goedkoop.Verder kan ik U een uitstekende plaatselijke gids aanprijzen hij laat U senegal zien, waar toeristen niet komen en dit tegen een juiste prijs.(pas op voor oplichters/nepgidsen)Indien intresse,mag U gerust contact opnemen met ons voor zijn gegevens.Als U oude kledij heeft,neem dit gerust mee naar daar......TOPVAKANTIE! :-)

Gereisd met familie in maart 2008

• 10Hennie en Bart16-03-2008

Hotel is zijn 5 sterren waard ! Prachtige kamers met alle comfort, uitgebreid ontbijt, diner is bijna gastronomisch te noemen. Drank redelijk duur, zoals overal in de toeristische zone van Saly. Als je het hotel verlaat, ga dan ook eens linksaf. Zo kom je in het échte dorpje Saly terecht, een echte aanrader!!

Gereisd met familie in maart 2008

0 tips over Hotel Neptune