Hotel La Teranga

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

12 Reviews over La Teranga

• 10bertrand05-04-2011

le Paradis

De très jolies villas en harmonie parfaite avec une végétation luxuriante et très bien entretenue. Tout le personnel de La Teranga est très chaleureux et serviable. Nous y avons également excellemment bien mangé. Très belle piscine (pour tous les âges) et activités au sein de la résidence. De plus, ce domaine est proche de tout (2 min du centre ville de Saly, activités loisirs et sites à visiter à proximité) et il est en même temps un véritable avre de Paix. Toute le Famille y a passé un excellent séjour. Nous y reviendrons sûrement.

• 9de wit michel schoonejans peggy09-03-2011

supper familiaal hotel

met peggy en michel uit bredene wij zijn net terug van senegal we zijn in hotel la teranga in sally geweest ,wij begrijpen de slechte kritieken niet,voor ons was dit hotel supper alles is proper en heel vriendelijk ,het eten is niet uitgebreid maar wel lekker(je weet dat het eten van buffeten niet zo warm is dan in een restaurant)zeker voor herhaling vatbaar .je weet dat je in afrika bent en kijk eens hoe de mensen daar wonen en kijk dan hoe het hotel is dadaaaa

• 4Carpentier nathalie26-04-2009

nooit meer

vuil en vies alle dagen hetzelfde eten zwembad en omgeving vuil strand en zee vuil twee sterren waard

• 10Boury08-03-2009

Merveilleuse Téranga

l'hotel porte bien son nom , jardins magnifiques , villas superbes , personnel adorable , équipe d'animation fantastique , nourriture délicieuse , j'y serais bien restée encore 15 jours , allez -y vite .

• 9bart09-02-2009

Teranga=gastvrijheid, dat is echt onze ervaring!

Hotel La Teranga in Saly heeft op deze site een paar slechte beoordelingen gekregen - wij zijn er geweest de eerste week van februari 2009 en hebben een hele geslaagde vakantie achter de rug: kleinschalig hotel, mooie ruime kamers (sanitair kon een tikje beter), heel vriendelijk en dienstvaardig personeel, prachtige tuin, heel verzorgd zwembad en lekker eten (misschien ietwat meer variatie mocht - maar toch gezond en veilig - hebben niemand tegengekomen die ziek is geworden) - ook interessante excursies gedaan, vraag maar naar Alpha, die regelt daar alles! - Saly zelf is helemaal niet leuk want volledig in de ban van commercieel toerisme maar gelukkig is Senegal nog zoveel meer dan het opdringerige Saly! Wij begrijpen helemaal niet waarom over dit hotel zo negatief is bericht op deze site - naar afrikaanse normen is het een heel geslaagd 4-sterren hotel!

• 8Michel Degroote09-02-2009

Zeker een aanrader.

Voor de tweede maal naar Senegal en juist terug van 2 weken La Teranga. Het hotel biedt een zeer goede deinst aan, het personeel is vreindelijk en gedienstig, de kamers zijn groot en worden elke dag grondig gepoetst. Zowel aan het zwembad als aan het strand zijn de ligzetels en de handdoeken gratis. Enig minpunt is het eten : weinig variatie (vis - kip - schaap) en soms te lauw opgediend.

• 10chevalier19-01-2009

top du top

c'est hotel tés bien situé,ambiance conviviale et animation géniale.

à conseiller. merci

• 4dieter24-09-2008

gewoon vuil

vuile zaal en gen goede keuken , veel zieke mensen tijdens ons verblijf zwembad en stoelen , gewoon alles stuk en niet onderhouden ik ga daar nooit meer , zelfs gratis

• 5Vandebrouck Rudi23-09-2008

koppeltje uit belgie

het hotel valt eigenlijk wel mee prijs kwaliteit in acht genomen maar het is voor ons maar 3 sterren waard.Het restarant laat te wensen over wat hygiene betreft dit kan veel beter,we zijn er wel niet ziek geworden.kamers zijn proper lakens en handoeken worden dagelijks ververst.personeel is vriendelijk maar futloos wegens te weinig volk in het hotel en de grote warmte en vochtigheid+ramadan.er waren maar 26 personen in het ganse complex er is plaats voor 200 personen ik denk wegens regenseizoen al hebben we maar 2 buitjes gehad.we hebben toch een fijne vakantie gehad,veel uitstappen gedaan.het is af te raden om met kleine kinderen te gaan.

• 6familie03-09-2008

Prijs/kwaliteit klopt zeker niet

Vorige week terug thuis gekomen van La Teranga en momenteel nog altijd buikpijn en darmklachten. Restaurant en buffet niet proper, heel eentonig. Wat een verschil met club waar wij 9x verbleven en telkens heel tevreden waren. In hotel Teranga zullen ze ons zeker nooit meer terug zien. Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard.

Hotel La Teranga info

• MinibarBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar