Géén boekingskosten

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over Framissima Palm Beach

• 9Hilde08-04-2019

het was een fantastisch verblijf ...

Een heerlijk hotel ... kamers wat verouderd, maar super proper ... Eten was 200% goed - prachtige tuin - alle mensen die ons bedienden waren zo vriendelijk, behulpzaam en speciaal goed ... En vooral een super kei-tof team van animatie .... gewoonweg heerlijk ... Wellicht komen we daar nog terug ... veel te goed !!!

• 8Vatche16-03-2019

Super!

Palm Beach. Super gezellig met heerlijke ontbijt en een mooie strand met rotsen. Mooie temperatuur tussen 34 en 38 graden. Verder kan ik niets vertellen over het hotel zelf omdat ik de hele tijd buiten was, waaronder: - Saly - Mbour - Dakar - Bandia (nationale park) - Somone - Lac Rose etc.

• 7Chantal01-02-2019

Prima, voor deze prijs

Receptie is echt ontzettend onaardig en de kamers zijn verschrikkelijk. De rest van het hotel is wat verouderd, maar nog steeds goed vertoeven. Aardig personeel en animatieteam. Zwembad is goede temperatuur en heeft een ruim kindergedeelte. Eten is hygiënisch in orde. Spa is helemaal top!

• 8Kelly30-01-2019

Wauw, wat een mooi land! Genieten🌞🍹😍

Plam beach, wat een super vakantie hebben wij gehad! Allemaal vriendelijke mensen, ook op straat. Al wil iedereen natuurlijk graag een centje bij verdienen. Twee grote zwembaden een erg leuk annimatie team (dat wel voor 60% Frans spreekt, wanneer je aan geeft Nederlands te zijn doen zij hun best om Engels te praten). Het eten is lekker en best afwisselend. Prima kamer, niet teveel van verwachten Er zijn erg veel Fransen gasten, die ook van het lekkere temparatuurtje genieten. Service is ook er goed! Elke dag een nieuw bedlaken, gebruik van het kluisje en in het a la carte resturant eten zonder extra te betalen. De touroperator service is wel slecht. We hadden een safari geboekt en we zouden naar het roze meer toen wij 7.15 netjes klaar stonden kwamen we er na een uur achter dat het geannuleerd was. Niet fijn om dat dan te horen, dit wisten wij niet omdat wij de afmeld brief de avond ervoor (20.00) niet onder de deur door hadden gekregen.

• 10Lonneke18-01-2019

Mag ik terug?

In dit hotel hotel hebben we echt een uitstekende ervaring gehad. Prachtige uitzicht op de zee vanuit de kamer. Elke dag was er wel iets anders te eten bij het buffet zowel bij de lunch als bij het diner. Op donderdagavond was er een gala avond en dit was ook echt super vet. De mensen proberen Engels te spreken, voor zover ze dat kunnen. Het animatie en de barmannen spreken nagenoeg allemaal Engels en ook nog eens redelijk goed. Je loopt zo vanuit het hotel het mooie Saly in. De kamer was ook zeer goed. Mooie kamer en goede schoonmaak van de kamer. Wij hebben hier samen echt genoten, vooral van het dansen elke dag. In vergelijking met de dorpjes waar je doorheen rijdt onderweg naar het hotel, is het hotel echt een super luxe. De excursies die touroperator aanbied zijn ook zeker een aanrader. Wij waren een week en hebben nu al (gister weer in Nederland) heimwee naar Senegal en dit hotel. Kortom uitstekende ervaring.

• 9Vincent17-01-2019

Top resort!

Top resort! Veel variatie in het eten, het complex wordt goed onderhouden en erg vriendelijk personeel. Het animatie team is erg enthousiast en op verzoek spreken ze ook Engels (80% van de gasten is Frans, dus dat is wel hun hoofdtaal). Vanuit het resort loop je zo het stadje in.

• 8regina arking13-01-2019

geweldig

Wij hebben hier een prachtige vakantie gehad. De mensen zijn vriendelijk alleen alles is Franstalig ,ze spreken weinig tot geen engels maar proberen het wel. Als je ziet hoe de mensen zelf leven is dit hotel een luxe en niet te vergelijken met bijv Egypte of Turkije.De kamers zijn niet luxe maar je hebt alles wat je nodig hebt.Eten is erg lekker en best wel variatie. ik snap daarom ook niet waarom er mensen zijn die het slecht vonden. Ik heb dit thuis niet ik heb geen keus uit zoveel eten het is eten wat de pot schaft bij mij thuis.wij hadden ook een leuke dame (Herlinde) van het reisbureau die alles wel wil doen.We hebben verschillende excursies gedaan maar nog lang niet alles gezien. we komen daarom ook wel een x terug en dan is het zelfde hotel geen probleem. We waren 15 dagen en eigenlijk te kort

• 3Rayon26-12-2018

A éviter

A part le climat et les extérieurs, endroit désastreux à beaucoup de niveaux.

• 8Rob Molin21-12-2018

Redelijk tot goed

Comfortabel, proper hotel. Uitstekend ontbijt. Personeel, vooral aan de balie nogal onvriendelijk

• 4Scholten30-11-2018

Niet meer naar dit hotel.

De promokamers zouden niet verhuurd mogen worden. Oké het is Afrika, maar de staat van de kamers is schandalig en zeer ongezond. Geen upgrade mogelijk. Airco zelf schoongemaakt. Badkamer ligt in de slaapkamer. Open ruimte. Muf. Vloerbedekking met opgedroogd bloed. (Zo zag het eruit) de kamermeisjes doen hun best maar is niet meer mogelijk dit schoon te krijgen. Gaten in gordijnen en slijtage van alles. Het enige pluspuntje is het eten. Voldoende en lekker. Personeel aan de bar zeer onverschillig en arrogant zelfs. Kun je geen Frans, ga dan niet. Personeel bij buffetrestaurant en animatie doen echt hun best en zijn heel lief. Je moet daar wel van knuffelen en kussen houden. Blijkt daar normaal te zijn met de bevolking en personeel. Pas op voor de zandvlooien. Tip touroperator, haal de promokamers uit jullie assortiment. Andere kamers kunnen we niet over oordelen.

Hotel Framissima Palm Beach info

• SpeelplaatsNiet beschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)