Bed and Breakfast Baobab Belge

Tonen op kaart

53 reviews over Bed and Breakfast Baobab Belge

• 10sita neutel05-06-2015

heel gezellige plek

baobabbelge eigenaar dominique is razend enthousiast t.a.v. het leiden van een b&b. Ze is van alle markten thuis en heel behulpzaam, gezellig en maakt haar gasten het graag naar hun zin. De b&b ligt heel dicht bij een mooi strand. Je geniet heerlijke ontbijtjes en in de buurt kun je uitgebreid eten. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in februari 2015

• 9Diana12-05-2015

Geweldige B&B!

Goed gelegen, vlakbij de restaurantjes en op loopafstand van het strand. Alles wat je wil weten kun je vragen aan de gezellige gastvrouw Dominique. Ze regelt vervoer en een gids, vertelt veel over het land en de gewoontes. Geweldige vakantie gehad met een leuke afscheidsavond met Live Music!!

Gereisd met partner in januari 2015

• 8Gjalt van Dam22-04-2015

Heerlijk om van hier uit Senegal te leren kennen

Bij Baobab Belge vind je rust maar ook vertier. Dominique en Ismael zijn niet alleen gezellig maar ook zeer behulpzaam en entertainend. :)

Gereisd met partner in januari 2015

• 8Jeannette05-12-2014

Gezellige, leuke B&B

Samen met een vriendin een week in Baobab Belge verbleven. Baobab belge ligt wat buiten het gebied met de grote hotels met de vele toeristen. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. De kamer was mooi ruim. Uitstapjes naar Mbour of Saly zijn dichtbij en makkelijk te doen. Kortom een fijne week gehad in Baobab Belge

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 10Ria Theunissen12-06-2014

Fantastische plek

Onze eerste reis naar Senegal is ons super bevallen. Niet alleen de vriendelijke mensen, maar de hele entourage! Onze B&B met de charmante en fantastische Dominique die ons constant advies en tips gaf om ons verblijf onvergetelijk te maken. Wij kunnen iedereen deze B&B aanraden wil je het echte Afrika beleven en proeven!! Wij gaan er vast en zeker terug!!!

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 10Boute Josiane12-06-2014

Echte aanrader.

Voor ons was het de eerste maal in Afrika. Daar wij niet zo van de drukte houden van grote resorts kozen we voor Baobab Belge. Het gezellige B and B van de Belgische Dominique. Mooie kamers, lekker en uitgebreid ontbijt, in een rustige buurt een 200 tal meter van het strand. Zin in een typische Senegalese avond met lekker eten en goede muziek ( met de leden van de band Benne Bayfall, waar Dominique ook bij hoort ) , een uitstap naar één van de vele mooie bezienswaardigheden in de streek of een advies voor een lekker restaurantje ? Dat regelt Dominique wel. Dit alles aan schappelijke prijzen en met uitstekende gids en chauffeur. Gewoon relaxen kan in de tuin van de B and B. Zin om s ' avonds eens de beentjes los te gooien of gewoon te genieten van de schitterende muziek van Benne Bayfall , Dominique weet je wel te vertellen waar de" place to be" is.Dus ik zou zeggen, gewoon boeken.Zodat jullie, net als wij deden, kunnen genieten van Senegal in een gezellige en familiale sfeer.

Gereisd met partner in december 2013

• 10Cynthia15-05-2014

Geweldig

Leukste adresje in Senegal, ben er zeker al 10 keer teruggeweest! Zeer gezellig, dicht tegen het strand en super ontbijt in vergelijking met al de anderen. En altijd een prettige ambiance. Dank je wel Dominique!

Alleen gereisd in januari 2014

• 10CASA RURAL USATEGIETA23-03-2014

Gewoonweg super !

Dit is geen normale B&B! Bij Dominique wordt men vanaf het eerste moment geconfronteerd met superlieve mensen , allerhartelijkst ontvangst en “couleur locale” . Op de Petite Côte, in volle “Costa del Sol “van Senegal, op enkele minuten van het “tourisme de luxe” van Sally, is Dominique er in geslaagd een pracht van Europees-Afrikaanse mix uit te bouwen. Baobab Belge voelt aan als een klein Afrikaans dorpje. De kamers liggen los van elkaar ,als separate hutjes, het is een komen en gaan van marktvrouwen, vrienden, muzikanten..... Muziek ? Dominique is de drijvende kracht en knappe zangeres van Benne Bayfal , lokale band ,die zelfs de meest “houten Jan” op de dansvloer krijgt !(schrijver dezer) Naar het strand ? Geen 100 m wandelen ! Het land gaan verkennen ? Geen enkel probleem ! Dominique heeft voorstellen bij de vleet en bezorgt je een allerbeste gids en chauffeur (bedankt). Toffe restaurantjes met lekkere lokale keuken en ambiance , gewoonweg op wandelafstand.

Gereisd met partner in februari 2014

• 10Liesbeth en Simon v.d.Helm19-03-2014

Fantastische plek en accommodatie

Zojuist terug uit Senegal waar wij hebben gelogeerd bij Dominique Meeus. Die de gastvrouw en eigenaar is van Baobab belge. Fantastische accommodatie en prima verzorging waaronder een uitgebreid ontbijt met werkelijk alles wat je begeerd op tafel. ook de omgeving is de moeite waard weliswaar geen grote bouwwerken maar zeer bezienswaardige plekken om te bezoeken in een woord fantastisch.

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Marianne10-01-2014

Voor herhaling vatbaar!

Hou je niet van luxe-resorts en massatoerisme, maar wil je Senegal op een authentiekere manier leren kennen, dan ben je bij Baobab Belge aan het juiste adres. De B&B is supergezellig en het ontbijt steeds prima verzorgd. De hartelijke en joviale gastvrouw Dominique doet alles om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en haar enthousiasme en liefde voor Senegal is aanstekelijk. Een avondje heerlijk Yassa eten bij de B&B, opgeluisterd met muziek met haar vrienden van de Senegalese band Benne Bayfal brengt je direct in de juiste sfeer. Dominique heeft een arsenaal aan suggesties voor uitstappen, zowel korte als langere, voor toffe restaurantjes in de buurt en regelt plaatselijke chauffeurs en gidsen voor je uitstappen. Zo ben je verzekerd dat je met betrouwbare mensen optrekt, een redelijke prijs betaalt en dat je geld rechtstreeks naar de mensen gaat zonder dat er iets aan de strijkstok van een grote reisorganisatie blijft hangen. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

9 tips over Bed and Breakfast Baobab Belge

• Liesbeth en Simon v.d.Helm, 19-03-2014

Senegalese avond met zang en dans

• willy de tender, 20-01-2013

wat betreft eten zie wat u besteld er is veel diaree en imodium werkt daar niet koop plaatselijk de medicamenten die helpen goed

• Marleen De Clercq, 08-08-2012

Best niet later gaan dan juli, ivm regenseizoen

0 vragen over Bed and Breakfast Baobab Belge

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats